Kaufland introduce în magazine K-Scan, un serviciu prin care clienții își pot scana singuri produsele

Kaufland România introduce în magazine K-Scan, un nou serviciu care oferă posibilitatea clienților să se bucure de cumpărături mai sigure și mai rapide. Clienții pot astfel să își scaneze singuri produsele, iar la casa de marcat doar să finalizeze cumpărăturile. Procedeul poate fi efectuat fie cu propriul telefon mobil, prin aplicația Kaufland, fie cu ajutorul scannerului de mână, nou introdus în magazine.

kaufland

Clienții pot astfel să își scaneze singuri produsele, iar la casa de marcat doar să finalizeze cumpărăturile. Procedeul poate fi efectuat fie cu propriul telefon mobil, prin aplicația Kaufland, fie cu ajutorul scannerului de mână, nou introdus în magazine.

Telefonul mobil personal sau scannerele de mână din magazine calculează suma de plată, care se poate achita apoi direct la casele express. În acest mod, experiența la cumpărături devine mult mai rapidă și mai sigură, sunt evitate aglomerația și așteptarea la casă și nu mai este nevoie de așezarea cumpărăturilor pe bandă și înapoi în coș.

Magazinele Kaufland în care este implementat K-Scan

Noul sistem este implementat momentan în 6 magazine, Kaufland București – Sisești, București -Tei, Kaufland Buftea, Kaufland Cluj – Mănăștur, Kaufland Timișoara – Elisabetin și București Pantelimon urmând ca, în perioada următoare, proiectul să se extindă în alte locații din întreaga țară, unde va putea fi utilizat prin intermediul aplicației mobile Kaufland, precum și în alte magazine, în care clienții vor putea utiliza scannerele fizice.

Scannerele de mână sunt disponibile deocamdată în magazinele din București Pantelimon și din București Sisești, iar în magazinele Kaufland Cluj – Mănăștur, București – Tei, Buftea și Kaufland Timișoara – Elisabetin, serviciul K-Scan este accesibil prin aplicația Kaufland.

Sistemul K-Scan va funcționa prin scanarea cu telefonul mobil și / sau cu ajutorul scannerului, în funcție de locație.

Cum se folosește scannerul de mână:

  • Clientul scanează Kaufland Card digital sau fizic pentru a putea debloca un scanner de mână de la stația K-Scan de la intrarea în magazin;
  • Clientul ia scannerul mobil din suport și se pot începe cumpărăturile;
  • În magazin, clientul scanează codul de bare al fiecărui produs care urmează să fie pus în coș;
  • La final, la casele express, clientul scanează codul QR de lângă casă. Pe ecranul dispozitivului va apărea un nou cod QR;
  • Se scanează noul cod QR la casa de marcat și aceasta va prelua în mod automat bonul de cumpărături, recunoscând automat produsele din coș;
  • Se plătește ca de obicei și se lasă scannerul în locul special marcat la casă.

Cum se folosește K-Scan digital pe telefonul mobil:

  • Clientul accesează aplicația mobilă Kaufland Card, secțiunea K-Scan;
  • Clientul scanează codul de bare al fiecărui produs care urmează să fie pus în coș cu ajutorul aplicației;
  • La final, la casele express, se scanează codul QR de lângă casă. Pe ecranul telefonului va apărea un nou cod QR;
  • Se scanează noul cod QR la casa de marcat și aceasta va prelua în mod automat bonul de cumpărături, recunoscând automat produsele din coș;
  • Se plătește ca de obicei.

Kaufland inovează permanent, iar prin noul sistem K-Scan își dorește să îmbunătățească experiența la cumpărături, oferindu-le clienților săi un mediu cât mai plăcut, rapid și sigur.

Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 141 de magazine în România. În 2019, retailerul a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Retailerul deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *