Kaufland România își oferă spațiul din magazine pentru a găzdui producătorii locali mici de legume fructe care întâmpină dificultăți în comercializarea mărfii în această perioadă. Producătorii mici locali de legume fructe din întreaga țară sunt invitați să se înscrie până pe 7 decembrie 2020 în program, printr-un e-mail la office@kaufland.ro.
Compania înțelege nevoia de a susține micii producători locali de legume fructe afectați de necesitatea de a oferi măsuri sporite de siguranță, esențiale în contextul actual, sau de temperaturile scăzute de afară, și lansează astfel o invitație către aceștia de a utiliza suprafețele de vânzare din cadrul tuturor celor 135 de magazine Kaufland din întreaga țară.
Din 8 decembrie și pe tot parcusul lunii, Kaufland oferă micilor producători interesați suprafață de vânzare în magazine, pentru a fi alături de ei în eforturile de a depăși mai ușor această perioadă.
Producătorii interesați sunt invitați să se înscrie în demers printr-un e-mail la office@kaufland.ro, iar Kaufland îi va găzdui, oferindu-le spațiu de vânzare în magazin și sisteme comerciale moderne.
Demersul vizează producătorii mici de legume fructe din toate județele țării, iar colaborările se vor face la nivel regional.
Mai mult, pentru a-i susține, Kaufland le va asigura plata rapidă, la 3 zile, în loc de 7 zile, termenul de plată standard pentru producătorii mari de legume fructe.
Înregistrare până la data de 7 decembrie 2020
Producătorii de legume-fructe care doresc să se înscrie în program sunt invitați să se înscrie prin e-mail către office@kaufland.ro până pe 7 decembrie 2020. Condițiile pe care aceștia ar trebui să le respecte sunt:
· Să aibă atestat de producător agricol;
· Să aibă PFA sau să fie întreprindere individuală sau familială;
· Să poată emite facturi la zi, cu plata la 3 zile;
· Să respecte legislația în domeniul siguranței alimentare și la livrarea produselor în depozitul Kaufland să poată pune la dispoziție: declarație de conformitate, aviz de livrare, buletin de analize pentru articole bio (acolo unde este cazul);
· Să aibă autorizație sanitar veterinară ANSVSA (Ord. 111/2008) și certificare a depozitului (acolo unde este cazul);
„Sprijinul în momente de nevoie este ce contează cel mai mult și am învățat asta în toată relația cu producătorii locali din toți acești ani. Prin prezentul program, valabil în toate magazinele noastre pe parcursul lunii decembrie, ajutăm producătorii de legume fructe afectați de dificultăți să aibă un loc sigur și condițiile necesare comercializării pentru a nu pierde culturile și ca marfa lor să ajungă în continuare la români în cele mai bune condiții.
Ne dorim să fim un sprijin real și de aceea, pentru a face posibil acest program pentru producătorii mici, ne-am simplificat regulile de recepție și ne-am adaptat procesul de achiziție pentru a le facilita accesul cât mai mult, păstrând regulile esențiale privind calitatea și siguranța, aspecte deosebit de importante pentru noi și clienții noștri.
Programul poate continua
Deși demersul este valabil în luna decembrie, avem încredere că vom identifica parteneriate pe care le vom păstra pe termen lung, deoarece Kaufland este interesat să listeze producători locali, chiar și mici, și să îi ajute să se dezvolte. Nu este sigurul nostru program în acest sens”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.
Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 135 de magazine în România.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
