Kaufland România a lansat două mărci proprii, K-Bio și K-take it veggie, special pentru toți cei care vor să aibă un stil de viață sănătos.
Noile game oferă peste 70 de produse ecologice, vegetariene și vegane de o calitate premium, la prețuri atractive și sunt disponibile numai în magazinele Kaufland.
Sortimentul marcă proprie K-Bio cuprinde 43 de produse ecologice variate – de la brânză din lapte acru, până la produse de panificație cu ovăz și alac – gama aflându-se în curs de extindere. Produsele K-Bio poartă sigla oficială de certificare bio și corespund directivelor stricte ale eco-regulamentului Comisiei Europene*.
Gama de produse K-take it veggie a fost concepută de Kaufland special pentru alimentația sănătoasă și variată a vegetarienilor, veganilor sau a persoanelor care țin post și oferă în prezent 34 de produse, precum creme fine tartinabile, băuturi din soia, orez sau migdale, lactate din soia, mezeluri fără carne, brânză tofu, falafel, mâncăruri semi-preparate gustoase și multe altele. Sortimentul este în permanentă extindere.
„Din ce în ce mai mulți oameni se preocupă în mod constant de alimentația lor, din rațiuni diverse și sub diverse forme. Kaufland oferă acum și o mare varietate de produse ecologice, vegetariene și vegane. Prin noile noastre mărci proprii încurajăm clienții să adopte un stil de viață fresh și un regim alimentar echilibrat, produsele fiind corespunzătoare pentru orice tip de dietă”, declară Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări. Retailerul este prezent în România de 11 ani, cu un număr de 112 magazine deschise și peste 15.000 de angajați.
În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
