Kaufland România lansează primul program dedicat sprijinirii producătorilor români

Kaufland România lansează primul program dedicat sprijinirii producătorilor români, pentru obținerea celor mai înalte standarde internaționale de calitate.

Kaufland RomâniaRetailerul anunță începerea primului program național care sprijină producătorii locali de legume-fructe să obțină cea mai prestigioasă certificare internațională de calitate și siguranță alimentară, GLOBAL G.A.P. (Good Agricultural Practices).

Aceasta le permite agricultorilor inclusiv exportul produselor românești oriunde în lume. Programul se adresează tuturor producătorilor români de fructe și legume parteneri ai Kaufland România și va demara efectiv în ianuarie 2017.

Programul este o premieră în România și este inițiat de Kaufland România în parteneriat cu International Finance Corporation (IFC), membră a World Bank Group, și o companie externă specializată în consultanța pentru obținerea certificării GLOBAL G.A.P.

Pe lângă susținere și consultanță oferite în cadrul programului, Kaufland România va sprijini financiar 15 dintre cei mai eligibili producători români de legume și fructe în obținerea certificărilor GLOBAL G.A.P., achitând integral costurile acestora.

Programul se va desfășura de-a lungul anului 2017 în cinci etape, care constau în: diferite serii de training-uri, analize de sol și apă, construirea unor planuri de acțiune personalizate, implementare și evaluare

Avantajele certificării pentru producători sunt substanțiale și includ: un venit mai stabil, dezvoltarea sustenabilă a afacerii, inclusiv prin posibilitatea exportării fructelor și legumelor pe orice piață de desfacere din lume, perfecționarea managementului resurselor naturale și financiare, precum și îmbunătățirea calității produselor și a standardelor de siguranță alimentară. Mai mult, calificarea GLOBAL G.A.P. garantează preluarea de către retaileri a întregii cantități de produse certificate și îmbunătățirea gradului de retenție al firmei producătoare de fructe și legume. Suntem cu adevărat inspirați de inițiativa Kaufland de a crește sectorul agribusiness din România, declară Sarah Ockman, Global Lead, IFC Food Safety Advisory.

Noul program reconfirmă angajamentul Kaufland România de a sprijini producătorii români și propune o soluție concretă pentru dezvoltarea acestora, promovând valoarea produselor românești și implicit susținând economia locală.

Garantarea calității produselor, oportunitatea de a le exporta oriunde în lume și siguranța că orice retailer le va prelua integral sunt doar câteva din beneficiile pe care le aduce noul program Kaufland România agricultorilor români. Pe viitor, intenționăm să oferim asistență unui număr mai mare de producători, care vor beneficia de expertiza, standardele de calitate și competența care au consacrat Kaufland România”, a declarat Ionuț Parfente, Director Executiv Achiziții legume și fructe, Kaufland România.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări. Programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia companiei. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,857 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Kaufland România lansează primul program dedicat sprijinirii producătorilor români

Spune-ți părerea

  1. Salut, de la Observatorul Gastronomic: tineti-ne la curent, sa aflam la vremea respectiva, numele si prenumele fermierilor, unde se afla, ca sa vizitam fermele. Sa aflam ca sunt reali si exista.

    Răspunde
  2. Inca ceva, tot de la Observator Gastronomic: nu este primul program. Verificati si la METRO care are un program de sprijin, are si MEGA Image. Si Carrefour. Titlul este inselator, este misleading, ar trebuie cercetat si trecutul, chiar in arhiva siteului. Nu riscati sa pozitionati ca fiind „singurul” daca nu exista certitudine in acest sens.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: