Kaufland România lansează promoții personalizate, disponibile prin intermediul Kaufland Card digital în aplicația mobilă Kaufland – Oferte și Noutăți.
Promoțiile sunt concepute în funcție de istoricul de cumpărături al clientului – preferințele și frecvența de achiziționare. Această nouă funcționalitate reprezintă următoare etapă în programul de loialitate Kaufland Card.
,,Una dintre misiunile brand-ului Kaufland România este de a oferi experiențe de calitate clienților. Inițiativele noastre în acest sens justifică relația de încredere pe care o avem cu ei. Anul trecut lansam programul de loialitate Kaufland Card, cu scopul de a răsplăti clienții fideli cu reduceri, puncte bonus de loialitate și alte beneficii.
Entuziasmul clienților față de acest program a fost pentru noi cea mai puternică argumentație ca să continuăm. Astfel, noile promoții personalizate, incluse în aplicația mobilă Kaufland – Oferte și Noutăți, redefinesc experiența de cumpărături a clienților, care se transformă într-o experiență care are în focus nevoile clientului.”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.
Cum funcționează promoțiile personalizate?
1. Pentru început, se pune în aplicare un mecanism de tip gratificație Clienții care au cumpărat în trecut anumite produse în mod constant, vor primi acum reduceri la produsele respective. Astfel, retailerul aduce promoții relevante individual, potrivite fiecărui tip de client și adaptate cumpărăturilor efectuate și frecvenței cu care cumpără, nu doar promoții generale.
2. Promoțiile personalizate se acordă în funcție de istoricul cumpărăturilor pe care le are clientul înregistrate prin Kaufland Card digital.
3. Aceste promoții sunt create în avantajul clientului, prin mecanisme de reducere precum discountul procentual sau oferirea unui produs extra la achiziționarea unuia sau mai multor produse și multe altele.
Generarea de promoții personalizate în contul Kaufland Card digital din aplicația mobilă se face săptămânal. Pentru a beneficia ele clientul trebuie să își dea mai întâi, o singură dată la început, acordul să le primească, apăsând butonul “Activează” în secțiunea „Pentru mine – Promoții personalizate” pentru telefoanele în limba română sau „Coupons – My personalized promotions” pentru telefoanele în limba engleză.
Promoțiile personalizate se aplică automat la casa de marcat în magazine
Promoțiile personalizate se aplică automat la casa de marcat în magazine, în cazul în care clientul are în coșul de cumpărături produse la care se oferă acest tip de promoții. Tot ceea ce trebuie să facă este să scaneze Kaufland Card digital, înainte de a plăti cumpărăturile.
Cu ocazia introducerii promoțiilor personalizate, retailerul va lansa o campanie integrată de comunicare, care va acoperi atât zona in-store, cât și canalele de comunicare externe ale companiei prin expunere pe toate mediile de comunicare.
Lansat în luna februarie a anului trecut, programul de loialitate Kaufland Card, răsplătește clienții fideli cu reduceri substanțiale, puncte bonus de loialitate și numeroase beneficii. Toate acestea se întâmplă pentru că Lucrurile bune vin ușor, iar cumpărăturile sunt și mai avantajoase datorită Kaufland Card. Ca atare, un milion de clienți au răspuns pozitiv invitației de a beneficia de noul program de loialitate al retailerului în doar cinci săptămâni de la lansare. În prezent, programul de loialitate Kaufland Card are peste 1,8 milioane de utilizatori, iar varianta digitală a cardului – Kaufland Card digital poate fi accesată prin intermediul aplicației mobile Kaufland – Oferte și noutăți care poate fi descărcată gratuit atât din App Store, cât și de pe Google Play.
Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine, 132.000 de angajați în 8 țări și o rețea de 127 de magazine în România. În 2019, retailerul a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Retailerul deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţelor clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.