Kaufland România își continuă expansiunea, anunțând deschiderea celui de-al 145-lea hipermarket din rețea, la Constanța. Noul magazin este al 4-lea din oraș și va genera mai bine de 100 de noi locuri de muncă, cu impact direct în economia locală.
Situat pe Bd. Tomis nr. 437, hipermarketul are o suprafață totală de peste 5100 metri pătrați, dintre care aproape 3000 metri pătrați sunt alocați spațiului de vânzare.
Concept de spațiu verde
Noul magazin din Constanța este al patrulea KauflandKaufland din țară care dispune de un nou concept de spațiu verde implementat de companie în România. Astfel, va avea o suprafață de 3.400 mp de spațiu verde la sol, 4.500 mp de acoperiș verde, respectiv 850 de metri pătrați de fațade verzi. În total, s-au plantat la sol 140 copaci și peste 1000 de arbuști, pe o suprafață totală de 2.000 mp.
Acesta este un concept nou de spațiu verde implementat inițial în trei magazine din Capitală – Kaufland Străulești, Kaufland Sisești si Kaufland Voluntari, care va genera un consum redus de apă prin folosirea unor specii de plante cu rezistență sporită la secetă. În timp, aceste spații verzi se transformă în minigrădini urbane, cu un grad ridicat de sustenabilitate.
Deschiderea magazinului Kaufland pe 16 septembrie
Magazinul își va deschide porțile publicului joi, 16 septembrie, urmând ca programul de lucru din timpul săptămânii să înceapă de la 7:30 și până la 22:00 de luni până sâmbătă, respectiv de la 8:00 și până la 20:00, duminică.
Clienții sunt așteptați în săptămâna deschiderii cu un program special, ce va avea loc în parcarea magazinului și va include o școală mobilă de alimentație sănătoasă și proiecția unui film de animație.
Caravana Akademia Kinderland, școala pe roți care învață copiii cum să se hrănească sănătos, va staționa în perioada 16 – 17 septembrie, cu butaforii, fructe și legume sub formă de exponate gigant, stații de explorat, jocuri pe tabletă, informații și curiozități despre toate categoriile de alimente. Accesul este gratuit și se face în intervalul orar 10:00 – 18:00, în grupuri de maximum 5 persoane, în baza programărilor prealabile la numărul de telefon 0726.929.153 și cu respectarea tuturor rigorilor de protecție obligatorii în această perioadă.
Proiecție de film
Pe 18 septembrie, clienții sunt așteptați la proiecția filmului Singuri Acasă 2 (The Secret Life of Pets 2), ce va avea loc în parcarea magazinului, de la ora 19:30. Proiecția este realizată cu sprijinul asociației Cinemobilul, iar accesul este gratuit, în limita locurilor disponibile și cu respectarea normelor de siguranță în vigoare.
Mai mult, consumatorii se vor putea bucura, tot în parcarea magazinului și de un cort de produse non alimentare la prețuri reduse.
Noul magazin Kaufland din Constanța are o parcare amplă, cu 227 locuri, din care 80 locuri au copertine de umbrire, 8 sunt alocate persoanelor cu dizabilități, respectiv 6 pentru părinți, dar și rasteluri pentru biciclete. Hipermarketul este dotat inclusiv cu două stații e-charge de încărcare rapidă a mașinilor electrice.
Amenajarea magazinului Kaufland
Clienții vor găsi în noul Kaufland 10 case de marcat standard și 2 case de marcat destinate persoanelor cu dizabilități, un raion cu pește proaspăt, raion de legume și fructe, vitrină cu servire asistată – cu o lungime de 18,95 metri, pentru a acomoda o varietate mare de produse proaspete – brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. În exterior, la punctul Grill, clienții sunt așteptați cu o sortimentație bogată de mici, cabanoși, cartofi prăjiți, ceafă de porc, pui la rotisor, pulpe de pui, thuringer, crispy și nuggets de pui.
În galeria comercială, consumatorii au acces la un restaurant cu mâncare gătită, o cofetărie și o farmacie. În plus, aceștia vor găsi în magazin articole regionale, specifice zonei și vor putea participa la cea mai nouă campanie Animaterra 4, Copacul Vieții.
Infrastructuri de reciclare
Pentru a încuraja comportamentele ecologice în rândul clienților, cel de-al patrulea magazin Kaufland din Constanța integrează și infrastructuri de reciclare pentru clienți, oferind:
- Un automat de colectare tip self-service, instalat în parcare, pentru colectarea ambalajelor precum PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), în schimbul cărora clienții primesc cupoane de reducere.
- Prima infrastructură de colectare și reciclare a produselor de îngrijire personală și a locuinței este instalată la intrarea în magazin. Clienții pot depune pentru reciclare ambalajele ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi drept răsplată cupoane cu 50% reducere pentru cumpărarea altora noi, la alegere din produse selecționate, conform campaniei lunare. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.
- Container pentru colectarea măștilor de unică folosință pentru a fi eliminate din mediu și valorificate energetic, în cadrul unui proiect inițiat de organizația „Orașul Meu, Culorile Mele”, cu sprijinul Kaufland România. Vor putea fi colectate patru tipuri de măști: măștile de plastic de unică folosință, măștile FFP2, numite și N95, măștile FFP3 și măștile chirurgicale, dacă nu provin dintr-un mediu medical.
Măsuri împotriva Covid-19
Magazinul oferă toate măsurile sporite de protecție și prevenție împotriva Covid-19 necesare în această perioadă. Astfel:
- Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați, toaletele și spațiile comune sunt dezinfectate frecvent;
- Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini gratuit;
- Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protecție din plexiglas;
- Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;
- Toți angajații au echipamente de protecție și cunosc măsurile de prevenție, având la dispoziție și o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;
- În magazin sunt difuzate și afișate mesaje de informare și reamintire a importanței respectării măsurilor de prevenție;
Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 145 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail