Kaufland România inaugurează primul magazin estival amenajat într-un cort pe litoral

Kaufland România a inaugurat astăzi primul hipermarket estival amenajat într-un cort pe litoral, în stațiunea Mamaia Nord, județul Constanța, rețeaua națională ajungând la 119 unități.

Kaufland

După hipermarketul deschis în vara anului 2017 la Sovata, Kaufland România continuă să ofere clienților aflați în vacanță experiența cumpărăturilor rapide, într-un singur loc, în care găsesc toate produsele de care au nevoie.

Magazinul din Mamaia Nord va sta la dispoziția cumpărătorilor din această zonă până pe 15 septembrie 2018. Are o suprafață de vânzare de aproximativ 1.400 metri pătrați, parcarea cuprinde 112 de locuri, iar programul de lucru al magazinului este de luni până sâmbătă între orele 7:30 – 23:00 și duminică între orele 8:00 – 22:00.

Hipermarketul estival este adaptat nevoilor clienților aflați în vacanță, care vor găsi aici legume și fructe, produse proaspete, alimente de bază, carne și brânzeturi preambalate, snack-uri, dulciuri, băuturi, produse nealimentare, articole pentru plajă, articole pentru camping și grătar, drogherie și un raion dedicat băuturilor răcite. De asemenea, noul magazin estival de pe litoral are și un punct Grill, unde clienții pot lua rapid o masă gustoasă.

Pentru că prospețimea este principalul atu al Kaufland România, produse proaspete precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri și altele sunt livrate zilnic. În plus, cumpărătorii vor beneficia și aici de oferte speciale de prețuri.

„Vara aceasta venim mai aproape de clienții aflați pe litoral – mai exact la Mamaia, un loc preferat de mulți turiști. Suntem mereu atenți la nevoile cumpărătorilor noștri și ne adaptăm pentru a fi alături de ei, să le îndeplinim dorințele. De aceea, pe parcursul verii le punem la dispoziție tot ceea ce credem că le poate fi util într-o vacanță pe malul mării. Suntem dinamici și mizăm pe puterea noastră de a ne adapta la cerințele pieței actuale, iar acest hipermarket face parte din noua noastră strategie de expansiune”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Acesta este primul magazin deschis de Kaufland în anul financiar 2018 – 2019 (martie 2018 – februarie 2019), compania plănuind deschiderea a 10 noi hipermarketuri în acest exercițiu și dublarea bugetului de investiții alocat expansiunii și modernizării rețelei, la 200 milioane euro, pentru a veni mai aproape de clienți și a le oferi o experiență de cumpărături actuală, adaptată celor mai noi nevoi.

Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în șapte țări și o rețea de 119 magazine în România. Kaufland România este de cinci ani consecutiv centrul comercial cu cea mai mare încredere la secțiunea Categoria locală, potrivit studiului Trusted Brands al Reader’s Digest. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *