Kaufland România își prezintă programul de la NEVERSEA

Cu ocazia începerii celui mai mare festival de la malul mării, NEVERSEA, Kaufland anunță experiențele inedite pe care le-a pregătit pentru iubitorii de distracție. 

KauflandPrintre acestea se numără: activări multisenzoriale, irisul gigant din care poți privi festivalul ca printr-un caleidoscop, cu poze 360°, barca pe mare de unde poți vedea concertele, zone pentru poze panoramice, scenă dedicată și bar la înălțime, zone de sport, cu panouri de escaladă și adrenalină, stand de coafare a părului și body refresh cu produse cosmetice marcă proprie, dar și spații de relaxare eco-friendly, zone de sustenabilitate, grădina solară și infrastructură de reciclare.

Oportunități de acces gratuit

[UPDATE: STOC EPUIZAT] Joi, 4 iulie, clienții magazinelor Kaufland din Constanța de pe Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 21 și de pe Strada Aurel Vlaicu, nr. 218, vor putea primi gratuit câte o brățară cu acces pentru o zi la festivalul Neversea, cu ocazia unei campanii promoționale, dacă vor cumpăra o sticlă de Absolut Vodka la 1 L și o sticlă de Ballentine’s la 1 L din aceste două magazine. Stocul este limitat.

Și elevii care au luat nota 10 la BAC anul acesta vor primi acces gratuit la festivalul UNTOLD din partea Kaufland, dar și un voucher de 500 de lei pentru consumație. Aflată deja a la cea de-a cincea ediție, Kaufland și organizatorii își propun să susțină performanța în educație și să-i premieze pe cei care iau nota 10 la examenul de bacalaureat.

Acces rapid în festival cu Kaufland Card

Kaufland facilitează intrarea la festival printr-un spațiu numit Fast Lane, unde cei care au deja instalată aplicația Kaufland Card vor avea prioritate, putând evita cozile.

Premii pe loc și activări multisenzoriale la festival

Cei care vor ajunge la zona DayDreaming vor primi din partea Kaufland peste 30.000 de pachete cu premii.

De la răsărit la apus, iubitorii de muzică bună și senzații tari vor putea să intre în lumea iSee, un spațiu în care vor vedea întregul festival ca printr-un caleidoscop, în spatele unei lentile uriașe care se va roti ușor.

În zona de Slot Machines, cei care se joacă pot câștiga premii constând în produse de vară, pentru alcătuirea unui kit al festivalierului.

Privește concertele din velierul de pe mare

Festivalierii vor avea ocazia să privească universul Neversea nu numai de pe uscat, ci chiar de pe o barcă pe mare, daca se înscriu în concursul din aplicația Kaufland Card.

Scenă, Food Court și bar electrizant la înălțime powered by Kaufland

Kaufland a amenajat o scenă care va reflecta non-stop emoția muzicii trăite din plin, într-un ambient la care participă și Crazy Wolf, băutura energizantă marcă proprie, din care se vor prepara cocktailuri speciale.

Participanții la Neversea vor putea să facă un popas la Food Court-ul unde pot savura un meniu special cu coaste sau să se energizeze la barul DayDreaming by Kaufland, unde se vor putea bucura de o băutură rece.

Zonă de refresh your look și hairstyling cu produsele cosmetice Bevola

Cei care au nevoie să își rearanjeze părul sau să își reîmprospăteze look-ul o pot face gratuit la unul dintre cele cinci standuri Bevola, marca proprie de produse de îngrijire Kaufland –  patru amenajate cu stiliști gata să te coafeze, precum și o zonă de refreshing dotată cu șervețele umede, deodorante și alte produse de igienă personală.

Zone de sustenabilitate și distracție eco-friendly

Kaufland a pregătit și zone speciale sustenabile, amenajate împreună cu trei ONG-uri partenere, prin care promovează cauze de responsabilitate socială, în timp ce invită festivalierii la distracție.

În zona Epic Adventure de la Bucurie în mișcare, petrecăreții sunt așteptați cu provocări de echipă, leagănul uriaș sau peretele distractiv de escaladă.

EfdeN a creat pentru Kaufland Grădina Solară – o zonă a sustenabilității, alimentată doar de energie solară, în centrul căreia se află un copac care va furniza energie pentru încărcarea telefoanelor sau va oferi încă un prilej de relaxare la umbră.

Asociația Act for Tomorrow a creat pentru Kaufland instalații de colectare selectivă a deșeurilor, pentru reciclare, iar participanții la festival care le folosesc sunt răsplătiți cu vederi către cei dragi, trimise prin cutia poștală din festival.

Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 magazine în 7 țări și o rețea de 126 de magazine în România.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,917 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Kaufland România își prezintă programul de la NEVERSEA
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: