Kaufland România pornește un proces de extindere a vitrinelor și sortimentului de pește și fructe de mare în întreaga rețea

Kaufland România demarează un amplu proces de extindere a vitrinelor de pește proaspăt și fructe de mare în cadrul rețelei naționale de magazine, ce include și dezvoltarea sortimentelor, care vor ajunge până la 50 de articole per raion.

KauflandÎn urma investiției, compania își va tripla numărul de vitrine specializate în produse de pescărie, ajungând până la sfârșitul anului financiar 2018 la 46 de magazine dotate cu acest tip de spații cu sortiment îmbogățit.

Cele 34 de magazine Kaufland România în care vor fi amenajate noi raioane cu sortiment extins de pește proaspăt și fructe de mare de-a lungul acestui an se află în orașe precum: Suceava, Reșița, Brașov, Focșani, Buzău, Bragadiru (jud. Ilfov), Buftea (jud. Ilfov), Constanța, București (cartierele Militari, Energeticienilor și în alte următoare noi magazine), Craiova, Slatina, Pitești, Baia Mare, Gherla, Vatra Dornei, Bistrița, Timișoara, Ploiești, Sibiu, Alba Iulia, Cluj-Napoca, Câmpina, Târgoviște, Arad ș.a.

IT & Mobile Days – super oferte la cele mai smart tehnologii

Noile raioane se încadrează în trei formate. Cele mai mari vor fi individuale și vor oferi un total de 50 de articole, din care 15 specialități. Celelalte vor avea o mărime medie sau mică, vor fi încadrate în vitrina cu servire asistată și vor cuprinde între 45 și 25 de articole, din care 10, respectiv 5 tipuri de specialități.

Printre specialitățile de pește și fructe de mare disponibile se numără: în cadrul vitrinelor – ton roșu, scoici maro și scoici albe pescuite, iar la raioanele individuale – scoici Saint Jacques, vongole vii, midii vii, melci de mare vii, stridii proaspete, Langoustine (homar norvegian), doradă roșie, somon bio și calamar întreg.

Pe lângă gama premium, clienții vor putea găsi și alte sortimente obișnuite de pește proaspăt, de proveniență locală sau internațională, fie întreg, fie tranșat file sau rondele, fructe de mare, dar și icre, salate de pește, pește afumat sau marinat.

,,Kaufland este renumit pentru atenția acordată prospețimii și dezvoltării sortimentelor fresh, aspecte în care am investit constant de-a lungul anilor și care ne-au consolidat poziția de lider în această zonă. Prospețimea este un obiectiv strategic pe agenda întregii companii, fie că vorbim de echipa Logistică, prin sistemul de aprovizionare zilnică a tuturor magazinelor, fie de departamentul nostru specializat pe Produse Proaspete, care analizează permanent posibilitățile de a dezvolta și mai mult această zonă, în raport cu dorințele clienților. Iată că în acest an, extindem accesul clienților la pește proaspăt, asigurând o și mai mare varietate, spune Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România. 

De asemenea, angajații de la raioanele de pește proaspăt vor sta la dispoziția clienților cu sfaturi și informații de specialitate cu privire la produsele disponibile.

Primele magazine Kaufland care beneficiază de noile raioane cu sortiment extins de pește proaspăt sunt cele modernizate din Iași, iar în București în hipermarketul ce va fi deschis în cartierul Odăi, sâmbătă, 17 februarie.

În prezent, 12 magazine din rețeaua Kaufland România oferă raioane specializate de pește proaspăt, fie individuale, fie în cadrul vitrinei asistate, în orașele București (Colentina, Pantelimon, Barbu Văcărescu, Mihai Bravu, Rahova, Brâncuși, Apărătorii Patriei, Basarab), Constanța și Iași (Alexandru cel Bun, Nicolina, Păcurari).

Kaufland susține pescuitul responsabil

Kaufland are o abordare sustenabilă în ce privește procurarea și comercializarea peștelui, dorind să contribuie la conservarea habitatelor marine naturale, posibilă prin activități ca pescuitul sustenabil și acvacultura. Astfel, compania alege cu atenție produsele și aderă în mod voluntar la directive care certifică achiziția sustenabilă de pește și produse din pește. În mod voluntar, compania exclude de la achiziție categoriile de pește a căror origine periclitează mediul înconjurător sau care nu provin din surse sigure. Procesul este unul transparent, care oferă toate informațiile clienților, inclusiv data capturării. Sortimentul de pește marcă proprie K-Classic include produse certificate MSC, etichetă ce asigură că produsul a fost obținut într-un mod responsabil și au un cod de urmărire, prin care clienții pot accesa informații, precum data pescuitului, metoda de pescuit și fabrica unde au fost produse.

Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1250 de magazine în 7 țări și o rețea de 118 magazine în România. În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Kaufland România pornește un proces de extindere a vitrinelor și sortimentului de pește și fructe de mare în întreaga rețea
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: