Kaufland a anunțat azi, 22 ianuarie 2020, că luat decizia strategică de a se retrage de pe piața din Australia, în contextul unei concentrări în creștere a pieței europene de retail și în urma unei analize atente de business. Compania se va concentra, astfel, pe dezvoltarea business-ului din Europa în viitorul apropiat.
„Aceasta nu a fost o decizie uşoară pentru noi. Întotdeauna ne-am simţit bineveniţi în Australia.”, declară Frank Schumann, CEO Kaufland International. „Dorim să le mulțumim angajaților și partenerilor noștri de afaceri, care ne-au acordat sprijinul lor în ultimii anii. De asemenea, am dori să mulțumim autorităților că au fost foarte deschise față de proiectele noastre.”
„În Europa, vedem un mare potențial de creștere pentru noi. Vom contribui activ la modelarea sectorului de retail european, consolidând astfel poziția noastră în topul companiilor din domeniu.”, continuă Frank Schumann.
Între 2019 și 2021 Kaufland urma să deschidă un număr de cel puțin 20 de hipermarketuri pe piața din Australia, cu o investiție de aproape 500 de milioane de dolari australieni, iar primele 3 magazine și un prim depozit primiseră deja undă verde pentru a fi construite.
Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine, 132.000 de angajați în 8 țări și o rețea de 127 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.