Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face apariția pe tricourile echipei naționale la meciul România – Statele Unite ale Americii, care se va juca pe data de 5 august, de la ora 20.00, pe Stadionul Național de Rugby „Arcul de Triumf”.
Kaufland susține activ performanța în sportul românesc
Naționala României de Rugby, supranumită „Stejarii”, va juca toamna asta la Cupa Mondială de Rugby din Franța. Pentru pregătirea preliminară competiției din Franța, România va disputa trei meciuri test, în care va întâlni naționala Statelor Unite ale Americii pe 5 august, urmat de un meci cu Georgia la Tbilisi, pe 12 august, și un alt meci cu Italia, pe 19 august. La Cupa Mondială de Rugby, România se află în Grupa B și va disputa meciuri cu Irlanda, Africa de Sud, Scoția și Tonga.
„La Kaufland, susținem activ performanța în sportul românesc. Prin urmare, ne bucurăm să ne alăturăm Federației Române de Rugby, un partener care împărtășește valorile noastre în ceea ce privește excelența în sport și preocuparea pentru durabilitate. Împreună, vom încuraja performanța în rugby-ul românesc și vom continua să promovăm temele ecologice, contribuind la un viitor mai bun pentru generațiile viitoare”, a declarat Anna-Katharina Scheidereiter, CSR Manager, Kaufland România și Republica Moldova.
„Partenerii rugbyului românesc se regăsesc în valorile acestui sport, în conduita pe care el o imprimă indivizilor, în planurile sale de a face lumea mai bună pentru generațiile viitoare. Ne bucurăm să avem Kaufland alături de noi de acum încolo, convinși fiind că suportul și creativitatea lor vor fi cheia unor proiecte interesante, cu puternic impact pozitiv la nivel social, cu ajutorul cărora sportul cu balonul oval să creasca și să fie popularizat, împreună cu viziunea retailer-ului. Le urăm bun venit în marea familie a rugbyului și sperăm să îi răsplătim cu victorii cât mai numeroase”, a completat Alin Petrache, Preşedintele Federaţiei Române de Rugby.
Investiții în proiecte sportive
În linie cu angajamentul companiei față de mediu și comunitate, Kaufland România investește anual aproximativ 2 milioane de euro în diverse proiecte sportive și inițiative care promovează mișcarea și un stil de viață sănătos.
În luna aprilie a acestui an, în colaborare cu Asociația 11even și Federația Română de Rugby, Kaufland România a obținut certificatul Guinness World Record pentru cel mai mare tricou din lume. Cu o greutate de peste 4 tone și dimensiuni similare cu ale unui teren de rugby, Tricoul de Uriaș a fost inspirat de tricourile purtate de echipa națională de rugby și încorporează cu mândrie tradiționalul brâu românesc. Tricoul a fost realizat din plastic reciclat 100% din aproximativ 500.000 de peturi, colectate în magazinele Kaufland, în cadrul unei campanii de ecologizare.
Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 168 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail