Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de METRO Cash&Carry, confirmă obiectivul de 2,000 de magazine până în 2023

Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de METRO Cash&Carry, a continuat să se extindă într-un ritm alert, în ciuda contextului economic dificil cauzat de pandemia Covid 19. Astfel, anul trecut a reușit să atragă sub brandul LaDoiPași un total de 360 de noi antreprenori independenți, și numără în prezent peste 1,470 de unități LaDoiPași în toată țara. Rețeaua de francize LaDoiPași a ajuns la finalul anului trecut la un total de 1,400 de magazine și confirmă obiectivul de 2,000 de magazine de proximitate care operează sub umbrela francizei LaDoiPași, până în anul 2023.

LaDoiPași

Detaliile strategiei de dezvoltare a rețelei, rezultatele actuale și planurile viitoare de business au fost comunicate miercuri, 31 martie 2021, în cadrul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași, organizată de METRO Cash&Carry. Conferința națională dedicată antreprenorilor care fac parte din franciză este o premieră pentru comunitate, având loc în mediul virtual.

“2020 a fost un an incredibil de greu pentru toată lumea, a fost un an de sacrificiu pentru multe sectoare ale economiei locale. Noi am continuat să fim aproape de partenerii noștri din franciza LaDoiPasi, să găsim soluții pentru a trece cu bine împreună prin această perioadă, având în vedere responsabiliatea comună de a deservi comunitățile din care facem parte.

Am deschis un număr record de magazine în plină pandemie, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără încrederea antreprenorilor din rețea și fără colaborarea continuă cu echipa de Retail, condusă de Irinel Popescu, Directorul de Retail al METRO Cash & Carry. Rezultatele senzaționale din acest an merită sărbătorite și împărtășite, căci ele clădesc fundația dezvoltării rețelei în viitor și a atingerii ambițiilor  comune”, a declarat Adrian Ariciu, Director General METRO Cash & Carry România.

Franciza are acoperire la nivel național

Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național, cu 38% din magazinele poziționate în sudul țării, 35% în nord, respectiv 27% în vest, METRO Cash & Carry România urmărind expansiunea în comunitățile din întreaga țară,  atât urban cât și rural.

„LaDoiPași este unul dintre cei mai importanți piloni de creștere pentru METRO Romania, așa că vom continua să investim ca și până acum în soluții care să susțină succesul partenerilor noștri din franciză. Vrem să opereze un business riguros, eficient, cu o sortimentație potrivită nevoilor din comunitate, oferind consumatorilor finali o cat mai plăcută experiență de cumpărare.

Vom continua să ne diferențiem pe piața locală, să dezvoltăm servicii și produse dedicate antreprenorilor LaDoiPași – inclusiv marca proprie LaDoiPași, care se regăsește exclusiv în magazinele lor – pentru a ne asigura că au o afacere competitivă și clienți mulțumiți”, a declarat Irinel Popescu, Director Retail METRO Cash&Carry România.

Conferința Națională de Retail a adus împreună în mediul digital peste 1,400 de participanți, antreprenori LaDoiPași din toată țara, care au luat parte la sesiuni interactive de discuții legate de evoluția francizei pe termen mediu și lung, de tendințe în comerțul tradițional, dar și de strategii de dezvoltare antreprenorială.

Gala Festivă a marcat premierea atât a antreprenorilor cu rezultate extraordinare în 2020, cât și a câștigătorilor celor 5 premii care constau în prezența „live” a Ambasadorului LaDoiPași,  Pavel Bartoș,  în magazinele lor pentru o zi de interacțiune cu clienții, dar și a câștigătorului Marelui Premiu LaDoiPași, care constă în deschiderea unui nou magazin LaDoiPași cu ocazia evenimentului ”Ziua Afacerii Tale”,  din 12 octombrie 2021, ce presupune o investiție de peste 20,000 euro, susținută de Metro România.

Franciza LaDoiPași

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de peste 1,470 de magazine la nivel național, în prezent.

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional.

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Un comentariu la „Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de METRO Cash&Carry, confirmă obiectivul de 2,000 de magazine până în 2023”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *