LaDoiPaşi, rețeaua magazinelor în franciză, are o nouă identitate vizuală

LaDoiPași, rețeaua magazinelor în franciză aparţinând METRO Cash & Carry România, are o nouă strategie de poziționare și un nou design de logo și mesaj de brand începând din această toamnă, care pun în valoare atributele lanțului de magazine.

LaDoiPașiÎn noua campanie de poziționare pe care o semnează, Geometry  Global Bucharest și-a propus să evidențieze LaDoiPași ca pe o rețea modernă de magazine de proximitate, dar și să susțină  obiectivul ambiţios al companiei: 2.000 de magazine deschise până în anul 2020.

Decizia de repoziționare a venit, pe de o parte, pe fondul preferinței tot mai crescute a consumatorilor pentru cumpărături rapide de proximitate, dar și din dorința de a susține antreprenorii locali la nivel național.

Noul slogan este o expresie directă a poziţionării şi prezintă LaDoiPași ca acel magazin de proximitate, construit în baza nevoilor de zi cu zi ale consumatorilor. Noua abordare de comunicare vine să asigure acea scânteie creativă şi să ne ajute să convingem audienţa că un magazin LaDoiPași în apropierea casei poate salva orice situaţie. De altfel, LaDoiPași transformă orice individ în eroul casei sale, a declarat Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, Metro România.

LaDoiPași reinterpretează comerțul tradițional, adresând într-o manieră simplă principalele așteptări ale clienților: rapiditate, proximitate, familiaritate și apartenența la comunitate. Datele cele mai recente din industria bunurilor de larg consum arată că, în continuare, comerțul tradițional rămâne o piață relevantă, ce a atins în 2016 valoarea de 24 miliarde lei, în creștere cu 11% față anul precedent. Evoluția a fost determinată atât de creșterea salariilor și a facilităților fiscale, dar și de modificarea preferinței consumatorilor în favoarea magazinelor de proximitate.

Agenția de creație a dat forma unui design de logo nou. Acesta, deși continuă să poarte aceeași amprentă vizuală – cea cu care consumatorii sunt deja obișnuiți – a căpătat o nota mai modernă și prietenoasă acum. În plus, logo-ul a fost completat de un nou mesaj de brand : ,,LaDoiPași. Găsești exact ce îți dorești”.

LaDoiPași este magazinul în care intri exact înainte să ajungi acasă. Sau atunci când ai nevoie să cumperi ceva rapid. Momentele de acasă, majoritatea simple, dar cu farmecul lor, sunt aprovizionate cu ce cumperi de la LaDoiPași. Fie că e un borcan de dulceață pentru micul dejun al celui mic dintr-o dimineață de sâmbătă, berea  pentru meciul de diseară sau ceva dulce drept recompensă pentru o zi grea. Fiecare magazin LaDoiPași este în mijlocul unei comunități, iar nevoile și dorințele din fiecare comunitate devin misiunea noastră principală.”, a declarat Alex Petrescu, Creative Strategist, Geometry Global Bucharest.

LaDoiPași

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de 430 de magazine la nivel național, în prezent.

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Un comentariu la „LaDoiPaşi, rețeaua magazinelor în franciză, are o nouă identitate vizuală”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *