Lidl vrea să-și mărească gama pe care o comercializează de la 1.800 la 2.500 de produse

Grupul german Schwarz Gruppe, proprietarul retailerilor Lidl și Kaufland, își propune să ajungă în acest an la peste 100 de miliarde de euro și intenționează să continue să investească, conform Reuters. Lidl vrea să-și mărească gama la 2.500 de produse.

LidlSchwarz Gruppe a investit anul trecut 7 miliarde de euro și a declarat că intenționează să investească o sumă similară și în acest an.

De asemenea, Lidl intenționează să adauge în acest an aproximativ 300 – 350 de magazine noi și să își mărească gama de produse la 2.500 de produse de la 1.800 în prezent. „Presiunea de a schimba este mai mare decât oricând,” a declarat Klaus Gehrig, CEO Schwarz Gruppe.

Schwarz Gruppe GmbH este un grup privat de retail din Germania care deține și administrează brandurile de retail Lidl și Kaufland, prezente și în România. Este al patrulea cel mai mare retailer din lume, după venituri.

LIDL

Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în 30 de țări la nivel mondial și având peste 150 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine de tip discount. Cu mai mult de 225.000 de angajați, compania se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.

În România, Lidl operează în acest moment o rețea națională de 222 de magazine.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,841 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Lidl vrea să-și mărească gama pe care o comercializează de la 1.800 la 2.500 de produse
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: