Lidl lansează o campanie pentru reducerea abandonului școlar din mediul rural

Lidl lansează o nouă inițiativă de susținere a educației incluzive de calitate, cu scopul de a contribui la reducerea abandonului școlar din mediul rural.

LidlCu ajutorul clienților săi, Lidl va sprijini UNICEF într-un demers comun prin care elevii din medii defavorizate vor fi susținuți în finalizarea învățământului obligatoriu. Astfel, în perioada 12 noiembrie – 24 decembrie, pentru fiecare jucărie achiziționată din magazinele sale, Lidl donează un leu către UNICEF.

În România, 2 din 10 copii renunță la educație înainte de a finaliza învățământul obligatoriu. Copiii care nu termină 10 clase sunt expuși unui risc mai mare să trăiască la limita sărăciei și a excluziunii sociale, condiții pe care ajung să le transmită ulterior propriilor copii. Începând cu 12 noiembrie, clienții Lidl pot contribui la susținerea educației de calitate a elevilor din medii defavorizate, pentru ca ei să dispună de cunoștințele și competențele de care au nevoie pentru a se integra în societate și pe piața muncii. Astfel, la orice achiziție din gama de jucării, Lidl va direcționa 1 leu către organizația UNICEF.

Pregătește-te de Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an!

Colaborarea cu UNICEF a început în 2017 când Lidl și clienții săi au sprijinit organizația cu fonduri in valoare de 740.000 de lei pentru pregătirea și consilierea elevilor din mediul rural aflați la risc de abandon școlar între clasa a VIII-a și clasa a IX-a, la sprijinirea cadrelor didactice pentru a-și dezvolta competențele necesare care să le permită să vină în sprijinul copiilor cu risc de absenteism și abandon școlar, dar și a părinților elevilor pentru a fi motivați să susțină participarea școlară a copiilor lor. Pachetul Educație Incluzivă de Calitate al UNICEF pentru îmbunătățirea calității educației din școli este un demers pe termen lung, astfel că, și anul acesta, Lidl susține misiunea organizației prin lansarea unei noi campanii în unitățile din toată țara.

„Suntem responsabili pentru generațiile care urmează, pentru modul în care se dezvoltă și pentru calitatea viitorului lor. De aceea, ne alăturăm unui nou demers sustenabil de sprijinire a educației, prin care, împreună cu UNICEF, ne propunem să creștem calitatea formării cadrelor didactice, să reducem rata de abandon școlar din mediul rural și să pregătim elevii de astăzi pentru a-și urma visurile”, a spus Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.

Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează în jur de 10.500 de magazine și mai mult de 150 de centre în 29 de țări la nivel mondial.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse la cel mai bun raport calitate-preț. Operațiunile din magazine, din depozitele logistice și din sediile centrale respectă promisiunea făcută clienților, aceea de a le oferi prospețime zilnică. În ceea ce privește procesele standardizate, design-ul și structura sunt asigurate de către concernul Lidl, din sediul central de la Neckarsulm.

Lidl este o companie care acționează sustenabil în toate domeniile de activitate. Aceasta este metoda companiei de a-și îndeplini promisiunea cu privire la calitate și, în același timp, de a asigura un viitor mai bun pentru societate și mediu. Compania se implică activ în soluționarea nevoilor din comunitățile din care face parte, concentrându-se pe 5 piloni de activitate: sortimentul de produse, mediul, societatea, angajații și partenerii de afaceri.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,829 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Lidl lansează o campanie pentru reducerea abandonului școlar din mediul rural
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: