Lidl continuă să susțină comunitățile vulnerabile și organizează, în parteneriat cu rețeaua Băncilor pentru Alimente, o campanie de colectare de alimente în 12 magazine din orașele București, Cluj, Iași și Bacău.
Astfel, până pe 22 decembrie, clienții Lidl pot dona produse neperisabile prin intermediul zonelor special amenajate la ieșirile din magazine. Toate alimentele colectate în acest mod vor ajunge la persoane defavorizate.
În România, aproximativ 5 milioane de români trăiesc în pragul sărăciei, conform www.foodwaste.ro . Pentru a contribui activ la reducerea risipei alimentare și la combaterea sărăciei din țară, Lidl a sprijinit înființarea primei rețele de Bănci pentru Alimente din România, care funcționează după modelul Federației Europene a Băncilor pentru Alimente (FEBA). Banca pentru alimente este o organizație nonprofit care colectează gratuit bunuri de consum de la donatori (agenți economici, firme, producători agro-alimentari) și le distribuie către persoanele în nevoie și grupurile vulnerabile.
În acest context, în paralel cu sprijinul oferit în mod direct de către companie rețelei de Bănci pentru Alimente, Lidl organizează până pe 22 decembrie o colectă de produse prin care și clienții pot ajuta persoanele defavorizate. Prin această acțiune, clienții Lidl pot dona alimente pentru cei peste 22.000 de beneficiari ai ONG-urilor și centrelor partenere ale Băncilor pentru Alimente din București, Cluj și Roman. Orfanii, bătrânii, copiii și adulții în prag de sărăcie sau persoanele cu dizabilități sunt câteva dintre categoriile defavorizate care se vor bucura de sprijin prin intermediul acestui proiect. Colecta are loc în 12 magazine din București, Cluj, Iași și Bacău.
Produsele care pot fi donate de către clienți sunt semnalizate la raft în magazinele Lidl participante. Aceste alimente fac parte din categorii neperisabile, care nu necesită o temperatura specială de păstrare, precum: alimente de bază (ulei, făina, zahăr, orez, ingrediente de copt), conserve de legume, conserve de carne, conserve de fructe, paste făinoase, sosuri, lapte UHT (care se păstrează la temperatura camerei), produse de patiserie ambalate, biscuiți, cafea, ceai, dulceață și gemuri. Clienții pot dona aceste alimente în zonele special amenajate la ieșirile din magazinele Lidl participante la program. Ulterior, produsele colectate vor fi preluate de Băncile pentru Alimente din București, Cluj și Roman și distribuite beneficiarilor.
Magazinele Lidl în care se va desfășura acțiunea:
București:
- Str. Cpt. Av. Alexandru Șerbănescu, Nr. 58 A, sector 1
- Str. Drumul Găzarului, Nr. 1, sector 4
- Calea București, Nr. 98 B, Tunari
Cluj:
- Str. Alexandu Vaida Voievod, Nr. 59
- Calea Baciului, Nr. 47 A
- Str. 21 Decembrie, Nr. 95-97
Bacău:
- Str. Vadul Bistriţei, Nr. 15
- Str. I. L. Caragiale, Nr. 6
- Str. Mioriţei, Nr. 41
Iași:
- Str. Vasile Lupu, Nr. 78
- Str. Nicolina, Nr. 2
- Bld. Chimiei, Nr. 2 A
Începând cu anul 2016, au fost deschise, cu sprijinul Lidl România, trei Bănci pentru Alimente în orașele București, Cluj și Roman. De la inaugurare și până în prezent, prin intermediul celor trei Bănci pentru Alimente, s-a atins pragul de 1000 de tone de produse alimentare colectate de la peste 30 de companii private. Acestea au fost distribuite în mod gratuit către peste 22.000 de beneficiari din ONG-uri și centre care găzduiesc persoane aflate în dificultate. Rețeaua își va continua expansiunea și în viitor pentru a acoperi toate regiunile României.
Lidl
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează în jur de 10.500 de magazine și mai mult de 150 de centre în 29 de țări la nivel mondial.
Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse la cel mai bun raport calitate-preț. Operațiunile din magazine, din depozitele logistice și din sediile centrale respectă promisiunea făcută clienților, aceea de a le oferi prospețime zilnică. În ceea ce privește procesele standardizate, design-ul și structura sunt asigurate de către concernul Lidl, din sediul central de la Neckarsulm.
Lidl este o companie care acționează sustenabil în toate domeniile de activitate. Aceasta este metoda companiei de a-și îndeplini promisiunea cu privire la calitate și, în același timp, de a asigura un viitor mai bun pentru societate și mediu. Compania se implică activ în soluționarea nevoilor din comunitățile din care face parte, concentrându-se pe 5 piloni de activitate: sortimentul de produse, mediul, societatea, angajații și partenerii de afaceri.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.