Campania Lidl „Căutătorii de Cămări” revine cu un nou tur culinar

Campania „Căutătorii de Cămări”, iniţiată de Lidl, revine cu un nou tur culinar. Cu ajutorul pasionaților de gastronomie din întreaga țară, „Căutătorii de Cămări” își propun să descopere preparate autentice de altădată, renumite pentru specificul lor local. Premiul: 10.000 de euro.

Lidl

În Săptămâna Românească de la Lidl, „Căutătorii de Cămări” pornesc într-o nouă călătorie culinară, pentru a descoperi bucatele ascunse ale României.

Cei care cunosc rețete românești de odinioară sau specifice doar unei regiuni a țării se pot înscrie în campanie și au șansa de a găti preparatul alături de „Căutătorii de Cămări”. În plus, cel mai gustos preparat tradițional va ajunge în magazinele Lidl și va fi premiat cu 10.000 de euro și un tur culinar al României.

După ce au descoperit cele mai gustoase rețete din cămările românilor, „Căutătorii de Cămări”, Chef Florin Dumitrescu și Andrei Aradits, pornesc în căutarea rețetelor neștiute ale României. Cu ajutorul pasionaților de gastronomie din întreaga țară, „Căutătorii de Cămări” își propun să descopere preparate autentice de altădată, renumite pentru specificul lor local: de la cocorada ardelenească, chisălița și până la tuslamaua din ținuturile Dobrogei sau balmoșul bucovinean.

Rețetele pot fi înscrise pe surprize.lidl.ro/camaranoastra, în perioada 5 martie – 30 iunie, iar preparatele selectate în urma jurizării vor fi gătite împreună cu echipa „Căutătorilor de Cămări”. După ce vor bate țara în lung și în lat, „Căutătorii de Cămări” vor alege cel mai gustos preparat.

Câștigătorul va fi premiat cu 10.000 euro și un tur culinar al țării, în care va descoperi latura mai puțin cunoscută a bucătăriei românești. Regulamentul competiției și mai multe detalii despre campanie sunt disponibile aici.

În plus, în Săptămâna Românească, clienții vor putea să descopere noi bunătăți tradiționale din gama Cămara Noastră. De la mezeluri sau brânzeturi specifice regiunilor românești, până la murături, dulcețuri tradiționale, prăjituri, sucuri sau chiar vinuri, Săptămâna Românească aduce, în perioada 5 – 11 martie, o varietate de specialități locale, realizate de producătorii români.

Lidl

Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în 27 de țări europene și având peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 215.000 de angajați, retailerul se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Campania Lidl „Căutătorii de Cămări” revine cu un nou tur culinar
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: