Lidl își consolidează poziția de angajator de top la nivel național și, pentru al cincilea an consecutiv, obține certificarea Top Employer, acordată de către institutul independent Top Employers din Olanda.
Compania a înregistrat punctaje maxime și punctaje aproape de maxim la 4 dintre criteriile evaluate – Leadership (100%), Sustenabilitate (99%), Etică și Integritate (98%) și Brand de angajator (98%). Mai mult, și anul acesta, Lidl a obținut această certificare și la nivel european.
Certificarea Top Employer 2021 a fost acordată în urma unei analize riguroase realizate de institutul independent Top Employers din Olanda și recunoaște performanțele companiei ca angajator. Companiile certificate Top Employer se dedică angajamentului de a pune resursa umană în centrul activității de business și a oferi angajaților un mediu de lucru excepțional. Anul acesta, în urma auditului, Lidl a obținut punctaje maxime și aproape de maxim la mai multe categorii. Punctajul de 100%, a fost obținut la indicatorul Leadership, care atestă importanța politicilor și strategiilor de resurse umane în strategia generală a companiei.
Lidl a obținut un punctaj aproape maxim, de 99%, la criteriul Sustenabilitate, care evaluează modul în care compania integrează principiile de sustenabilitate, inclusiv în practicile și procesele de resurse umane. Sustenabilitatea este în ADN-ul business-ului Lidl, iar compania își optimizează constant procesele de business – de la cele ce țin de sortimentul de produse, până la cele logistice sau de expansiune a rețelei – pentru a avea un impact cât mai mic asupra mediului. În plus, Lidl se implică constant în rezolvarea problemelor din comunitățile din care face parte, prin investiții în programe gândite pe termen lung, împreună cu societatea civilă, în domeniile educație, mediu și servicii de urgență. Scorul obținut demonstrează eforturile continue ale companiei în direcția dezvoltării durabile, contribuind la crearea unui viitor mai bun nu doar pentru societate ca întreg, ci și pentru toți angajații săi, prin investiții continue în oportunități de dezvoltare profesională, pachete competitive de compensații și beneficii revizuite anual și în crearea celor mai bune condiții de muncă.
În aceeași măsură a fost evaluat și indicatorul Etică și Integritate, unde Lidl a obținut un punctaj de 98%. Rezultatul confirmă responsabilitatea pe care Lidl și-o asumă față de angajați, prin modul în care asigură respectarea drepturilor privind remunerația, programul de lucru și oferirea de șanse egale tuturor membrilor echipei, indiferent de sex, vârstă, naționalitate sau apartenență la un anumit grup social.
Rezultate excepționale au fost înregistrate și la categoria Brand de angajator, unde Lidl a obținut un scor de 98%. De-a lungul timpului, compania și-a îmbunătățit constant strategia de recrutare și de selecție, concentrându-se pe experiența oferită candidaților, încă din etapa de aplicare până la angajarea propriu-zisă. În plus, pentru a atrage cele mai potrivite talente în companie, Lidl și-a adaptat cu consecvență politicile și procesele de HR la contextul pieței – de exemplu prin prezența puternică a brandului pe rețelele sociale și nu numai. În același timp, compania a investit constant, inclusiv prin instrumente digitale, în comunicarea valorilor care definesc Lidl ca brand de angajator. Pe lângă pachetele salariale peste media pieței și condițiile excelente de muncă, oportunitatea de a construi o carieră în companie indiferent de poziție sau departament are un rol substanțial în poziționarea companiei drept unul dintre cei mai dezirabili angajatori din România.
„Anul 2020 va rămâne în istorie drept una dintre perioadele cu cele mai mari provocări pentru business-uri. În acest context, Lidl România ar trebui să fie cu atât mai mândri de certificarea Top Employer 2021, obținută anul acesta. Este o mărturie impresionantă a faptului că Lidl România pune bunăstarea angajaților pe primul loc”, a declarat David Plink, CEO al institutului Top Employers.
Certificarea Top Employer este acordată în urma unui proces riguros de audit al cadrului organizațional din companie. Sunt analizate practicile de HR ale angajatorilor, având la bază 20 de criterii de evaluare, structurate în 6 categorii. Printre acestea, sunt analizate strategia de management a resurselor umane, mediul de lucru, procesul de recrutare sau oportunitățile de dezvoltare oferite angajaților.
Top Employers Institute
Institutul Top Employers este cel mai important jucător mondial din domeniul certificărilor pentru condiții excelente oferite angajaților.
Institutul Top Employers îmbogățește universul muncii prin dezvoltarea unor strategii eficiente în domeniul resurselor umane. Programul de certificări permite companiilor să evalueze și să optimizeze condițiile pe care le oferă angajaților.
Fondat acum 30 de ani, institutul Top Employers a identificat și recunoscut și anul acesta ca Top Employer peste 1.600 de compani în 120 de țări și regiuni de pe 5 continente. Împreună, companiile certificate Top Employer au un impact pozitiv în viața a peste 7.000.000 de angajați din toată lumea.
Lidl
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.
Retailerul este un smart discounter care le oferă clienților produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț. În spatele operațiunilor din magazine, din centrele logistice și din sediile centrale stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central de la Neckarsulm.
În prezent, Lidl are aproximativ 310.000 de angajați, dintre care peste 8000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 280 de magazine și 5 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail