Lidl donează 20 de concentratoare de oxigen, destinate îngrijrii pacienților cu coronavirus

Lidl a donat 20 de concentratoare de oxigen pentru Spitalul Judetean din Botoșani, destinate îngrijirii pacienților cu Coronavirus. 

Lidl

Achiziția a fost realizată prin intermediul Fundației Mereu Aproape, în urma unei donații de 128.200 lei din partea Lidl România, pentru a răspunde nevoii de aparatură specializată pentru îngrijirea pacienților cu COVID-19, internați în Spitalul Județean de Urgență „Mavromati” din Botoșani. În total, au fost donate 30 de concentratoare pentru oxigen, dintre care 20 au fost achiziționate cu sprijinul Lidl. 18 dintre aparatele donate de LidlLidl au fost deja livrate, iar 2 urmează să sosească în cursul acestei săptămâni.

Sustenabilitatea ocupă un loc central în business-ul Lidl și, de aceea, de-a lungul timpului, compania s-a implicat constant în soluționarea celor mai importante probleme ale comunităților din care face parte. De aceea, în contextul presiunii tot mai mari puse pe sistemul public de sănătate din cauza pandemiei de coronavirus, compania a donat 128.200 RON pentru achiziția a 20 de concentratoare de oxigen pentru unul dintre spitalele care se confruntă cu lipsa aparaturii specializate pentru îngrijirea pacienților cu coronavirus – Spitalul Județean de Urgență „Mavromati” din Botoșani. 

Concentratoarele de oxigen sunt necesare îngrijirii pacienților care au nevoie de oxigen suplimentar pentru a putea respira. Utilizarea acestor aparate poate împiedica degradarea stării pacienților și preveni nevoia de intubare a acestora, o procedură foarte invazivă și dureroasă.

În total, 30 de concentratoare pentru oxigen au fost achiziționate prin intermediul Fundației Mereu Aproape, dintre care 20 prin intermediul unei donații de 128.200 lei din partea Lidl România.

Încă de la începutul pandemiei de coronavirus, Lidl România s-a implicat activ în sprijinirea sistemului sanitar din țară, precum și a categoriilor sociale defavorizate, pentru a face față provocărilor tot mai mari cauzate de situația epidemiologică. Astfel, în luna martie, Lidl a sprijinit Fundația pentru SMURD și DSU pentru achiziționarea primei secții de terapie intensivă mobilă din România, unitate destinată tratării pacienților infectați cu noul tip de coronavirus și aflați în stare critică. Această secție mobilă poate fi deplasată oriunde în țară, crescând capacitatea celor mai aglomerate spitale de a oferi îngrijire la cele mai înalte standarde pacienților. Totodată, în luna martie, împreună cu Kaufland România, compania a donat către Ministerul Sănătății 100.000 de recoltoare pentru exudat nazal și faringian/ mediu transport viral, necesare pentru realizarea testelor de diagnostic molecular pentru depistarea acestui virus. Pentru a veni în sprijinul categoriilor sociale defavorizate, la începutul pandemiei, în perioada martie – aprilie 2020, Lidl România sprijinit rețeaua de Bănci pentru Alimente, donând peste 4 tone de produse alimentare, care au ajuns la persoane aflate în dificultate. În plus, cu ocazia Sărăbătorilor Pascale, compania a oferit 2.500 de pachete cu alimente și produse de igienă pentru persoanele vulnerabile cele mai afectate de pandemie, precum cele care se află în centrele comunitare partenere ale rețelei din toată țara. Valoarea totală a acestor pachete a fost de 120.000 de lei.

Lidl 

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează în jur de 10.500 de magazine și mai mult de 150 de centre în 29 de țări la nivel mondial.

Lidl este o companie care acționează sustenabil în toate domeniile de activitate. Aceasta este metoda companiei de a-și îndeplini promisiunea cu privire la calitate și, în același timp, de a asigura un viitor mai bun pentru societate și mediu. Compania se implică activ în soluționarea nevoilor din comunitățile din care face parte, concentrându-se pe 5 piloni de activitate: sortimentul de produse, mediul, societatea, angajații și partenerii de afaceri.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

2performant.com
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *