Lidl deschide ultimele 2 magazine din acest an, la Constanţa şi Tulcea, iar reţeaua ajunge la 220 de unităţi

Lidl își consolidează poziția pe piața locală, inaugurând anul acesta peste 15 magazine, ultimele două deschideri fiind planificate pentru 21 decembrie, la Constanța și Tulcea, iar rețeaua națională ajunge la 220 de unități.

LidlFiecare nouă unitate continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preț, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente.

Mai mult, toate magazinele Lidl inaugurate în anul 2017 se aliniază direcției de dezvoltare durabilă asumată de retailer prin platforma de responsabilitate socială Pentru un viitor mai bun, fiind construite în conformitate cu cele mai înalte standarde de mediu.

Gaseşte darurile potrivite pentru cei dragi!

2017 a fost un an foarte bun pentru noi, care ne-a adus și mai aproape de clienții noștri din întreaga țară. Am încercat să venim în întâmpinarea nevoilor și așteptărilor acestora nu numai prin produsele pe care le punem la raft, ci și prin construirea mai multor magazine cu formate speciale, optimizate în funcție de specificul zonei unde sunt situate. Mai mult, am deschis și unități construite după un concept de design actualizat, prin care ne dorim să îmbunătățim experiența clienților noștri la cumpărături și să creăm un mediu de lucru care să răspundă și mai bine nevoilor angajaților noștri”, a spus Frank Wagner, Președintele Consiliului de Conducere Lidl România.

Primul magazin Lidl cu acoperiș verde din Constanța

Lidl România a inaugurat în octombrie 2017 un nou magazin cu acoperiș verde, în Constanța, ca parte a strategiei sale de sustenabilitate și protejare a mediului înconjurător. Constanța a fost ales ca oraș pentru implementarea acestei tehnologii verzi în acoperișul unei unități Lidl, pentru a crește proporția spațiilor verzi amenajate din zonă, una cu o densitate foarte mare a populației.

Tulcea, primul magazinul Lidl supraetajat din oraș

Pe 21 decembrie 2017, Lidl România va inaugura un magazin cu un concept inedit, adaptat zonelor urbane aglomerate: unitatea va avea parter, unde se va afla parcarea magazinului, și un etaj pentru spațiul comercial. Situat pe Strada Victoriei, Nr. 99, magazinul va avea o suprafață de vânzare de 1.354 m2, 136 locuri de parcare și un lift, pentru a facilita accesul clienților în unitate.

În plus, Lidl optimizează în mod constant formatul de magazin, astfel că, în ultimul an și jumătate, aproape 200 de unități au fost modernizate, pentru a fi mai prietenoase cu mediul.

Pentru a optimiza procesul de distribuție în contextul extinderii rețelei de magazine, retailerula demarat în 2017 construcțiile celui de-al cincilea sediu logistic, situat în localitatea Cordun, în apropierea orașului Roman. Acesta va asigura aprovizionarea rețelei de magazine din zona Moldovei.

Lidl

Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în 27 de țări europene și având peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 215.000 de angajați, retailerul se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,908 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Lidl deschide ultimele 2 magazine din acest an, la Constanţa şi Tulcea, iar reţeaua ajunge la 220 de unităţi
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: