Lidl deschide două magazine și se apropie de pragul de 300 de unități la nivel național

Lidl România continuă investițiile pe plan local prin inaugurarea a două magazine noi pe data de 24 iunie: unul în orașul Târgoviște, județul Dâmbovița și celălalt în orașul Motru, județul Gorj. Ambele unități dispun de câte o stație de încărcare pentru automobilele electrice. Odată cu aceste două deschideri, Lidl ajunge la o rețea de 298 de magazine.

lidl

Foto Credit

Noul magazin Lidl din Târgoviște este situat pe Calea Ialomiței, Nr. 11, iar cel din Motru se află pe Aleea Teilor, Nr. 35-37. Fiecare dintre cele două unități are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m². De asemenea, unitatea Lidl din Târgoviște dispune de peste 130 de locuri de parcare, în timp ce magazinul Lidl din Motru are peste 120 de locuri de parcare. În plus, cele două magazine dispun de câte o stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan.

Orarul de funcționare pentru ambele magazine va fi de luni până sâmbătă, între 7:30 și 21:00, iar duminică între 8:00 și 19:00.

Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere clienților săi o experiență de cumpărături cât mai bună. Astfel, magazinul Lidl din orașul Motru, de pe Aleea Teilor, Nr. 35-37, înlocuiește o unitate situată pe Strada Macului, Nr. 13, care urmează să fie închisă pe data de 23 iunie 2021, deoarece nu mai corespunde standardelor companiei în ceea ce privește sustenabilitatea și experiența pentru clienți.

Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor și în conformitate cu normele de protecție a mediului, noile magazine Lidl din Târgoviște și Motru dispun de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare, ori stația de încărcare pentru automobile electrice.

Recomandări de la Lidl pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV-2

Pentru a limita răspândirea virusului SARS-CoV-2, pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, Lidl face o serie de recomandări pentru clienți, publicate atât online, cât și în incinta magazinelor. Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, atingerea doar a fructelor și legumelor pe care doresc să le cumpere și păstrarea distanței recomandate față de alte persoane. Pentru a-i ajuta pe clienții care stau la rând să păstreze distanța recomandată față de cei din jurul lor, și în noile magazine din Târgoviște și Motru se găsesc indicatoare pe podea în zona caselor de marcat. În același timp, Lidl face apel la solidaritatea clienților pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităților, cât și măsurile individuale de prevenție în timpul cumpărăturilor.

Inaugurarea magazinelor Lidl din Târgoviște și Motru continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *