Lidl aduce în prezent mesele din operele literare celebre cu ajutorul produselor Cămara Noastră

Lidl recreează masa din Ion, de Liviu Rebreanu, cu produse din gama Cămara Noastră și îi invită pe români să experimenteze tradiții vechi cu produse noi și să câștige un tur culinar în România sau un premiu în valoare de 3.000 euro.

LidlLidl continuă să abordeze bucătăria românească dintr-o perspectivă modernă și surprinzătoare și lansează o nouă campanie pentru marca proprie locală Cămara Noastră. Prin conținut video în stil documentar, inspirat de literatura română, Lidl propune o reinterpretare a meselor tradiționale din opere celebre, aduse din ficțiune în realitate.

Cu o viziune care îmbină povestea marilor scriitori cu expertiza Lidl și a furnizorilor săi locali în ceea ce privește păstrarea gusturilor tradiționale, primul episod din seria Bucate ca la carte este dedicat mesei descrise de Liviu Rebreanu în romanul Ion și va fi disponibil din 9 martie, pe surprize.lidl.ro.

Cărțile de bucate prezintă tot felul de preparate tradiționale românești. Dar ele se ascund și în altfel de cărți. De exemplu, în cele scrise de autori celebri, care au povestit despre mesele românilor de altădată prin personajele cărora le-au dat viață în operele lor.

„Cămara Noastră – Bucate ca la carte”

Astfel, Lidl și-a propus să recreeze mesele celebre din cărțile semnate de unii dintre cei mai mari scriitori autohtoni și le prezintă într-un nou serial dedicat gamei Cămara Noastră. Seria se numește „Cămara Noastră – Bucate ca la carte” și cuprinde 3 episoade online disponibile pe surprize.lidl.ro și pe canalul de Youtube Lidl România, inspirate din cărțile lui Liviu Rebreanu, I. L. Caragiale și Mateiu Caragiale.

Dincolo de ficțiune, pe masa lui Rebreanu recreată ca la carte de către Lidl, se vor afla produse din gama Cămara Noastră, marca proprie a retailerului, ce reunește produse tradiționale românești, realizate de furnizori locali. În primul episod se prezintă lactatele tradiționale din Transilvania, precum iaurtul cremos din lapte de bivoliță (8,99 lei, 500g) sau smântâna din lapte de bivoliță (3,99 lei, 150g), pe care românii le pot găsi pe rafturile din Cămara Noastră din toate magazinele Lidl, din 9 martie. Acestea sunt reprezentative pentru gustul autentic al lactatelor din Transilvania lui Rebreanu și sunt realizate în județul Brașov, în Rupea, în fabrica Transilvania Lactate. Totodată, produsele respectă atât tradiția, cât și cele mai înalte standarde de calitate.

O vizită la fabrica Transilvania Lactate

De-a lungul primului episod, în căutarea zestrei culinare din Ardeal, Chef Florin Dumitrescu și Andrei Aradits fac o vizită la fabrica Transilvania Lactate. Cei doi descoperă aici faptul că gusturile sunt neschimbate, în timp ce producătorul îmbină tradiția cu tehnologia și aduce produsele în prezent, pe rafturile din magazinele Lidl din toată țara.

„Ne-am propus și anul acesta să continuăm abordarea modernă a gastronomiei autohtone și să îi surprindem pe români cu un conținut video creativ, realizat în stil documentar, bazat pe produsele românești din gama noastră proprie Cămara Noastră. Pentru că Bucate ca la carte este o abordare inedită a gastronomiei românești, tonul documentar al serialului este completat de intervențiile specialiștilor, precum profesori, critici și istorici literari. Totodată, ne dorim ca românii să interacționeze cu poveștile noastre, așadar am adăugat în serial și componente digitale prin intermediul cărora publicul poate să se implice activ în desfășurarea evenimentelor”, a spus Oana Radu, Marketing Director Lidl România.

Totodată, fanii produselor Cămara Noastră și ai meselor inspirate din literatura română au posibilitatea de a câștiga un tur culinar al României sau suma de 3.000 euro. Astfel, la cumpărături de minimum 50 lei și cel puțin un produs Cămara Noastră achiziționat, clienții trebuie să înregistreze codul de pe bonul fiscal pe surprize.lidl.ro pentru a se înscrie în concurs. Pentru șanse duble de câștig, românii sunt invitați să interacționeze cu povestea „Bucate ca la carte” pe website-ul dedicat. Mai multe detalii și regulamentul sunt disponibile aici.

Primul episod din Cămara Noastră – Bucate ca la carte poate fi vizionat aici.

Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează în jur de 10.500 de magazine și mai mult de 150 de centre în 29 de țări la nivel mondial.

În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajați, dintre care peste 7.500 în România, unde retailer-ul german are deschise, în acest moment, 261 de magazine și 5 centre logistice.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,062 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Lidl aduce în prezent mesele din operele literare celebre cu ajutorul produselor Cămara Noastră
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: