Lidl, parteneriat strategic cu Centrul Step by Step pentru Educație și Dezvoltare Profesională

Cu sprijinul Lidl România, Centrul Step by Step pentru Educație și Dezvoltare Profesională a lansat campania “Educația Timpurie este iubire!”, prima inițiativă din România care promovează beneficiile pe care Educația Timpurie le aduce în dezvoltarea copiilor și a societății.

Lidl

Campania face parte dintr-un amplu proiect de promovare a Dezvoltării Copilăriei Timpurii, de conștientizare a importanței primelor 1000 de zile din viața fiecărui copil și de asigurare a accesului echitabil și incluziv la servicii și resurse pentru Educația Timpurie.

Conceptul de Educaţie Timpurie face referire la educaţia oferită copilului de la naştere și până la intrarea acestuia în şcoală. Cea mai importantă perioadă pentru dezvoltarea creierului o reprezintă primele 1000 de zile de viață, când se formează 80% din legăturile neuronale. În plus, cei 6-7 ani dinaintea începerii școlii constituie o etapă de pregătire pentru intrarea copilului în învăţământul obligatoriu, prin formarea capacităţii de a învăţa. Studiile arată că Educația Timpurie facilitează progresul individual al copiilor, deprinderile și cunoștințele dobândite devreme favorizând dezvoltarea lor ulterioară.

Centrul Step by Step a lansat platforma online educatietimpurie.net

În cadrul campaniei „Educația Timpurie este iubire!”, cu susținerea Lidl România, Centrul Step by Step a lansat platforma online educatietimpurie.net, o sursă de informare complexă și gratuită, unde publicul larg poate aprofunda conceptele de Dezvoltare a Copilăriei Timpurii și Educație Timpurie. Site-ul este o resursă utilă pentru părinți care, în calitate de primi educatori ai copilului, sunt încurajați să folosească fiecare context și experiență ca oportunități pentru stimularea dezvoltării psiho-emoționale și intelectuale a copilului. De asemenea, platforma prezintă serviciile alternative ce pot fi implementate de comunitățile locale pentru a oferi copiilor și familiilor un mediu favorabil dezvoltării, și, în plus, oferă acces la interacțiunea cu profesioniștii din educație.

Pentru a sprijini în continuare dezvoltarea Educației Timpurii în România, Lidl desfășoară până pe 30 iunie 2021 o campanie de donații la casele de marcat din magazinele sale din toată țara. Fondurile ce vor fi colectate cu sprijinul clienților vor fi direcționate către Centrul Step by Step pentru realizarea și distribuirea de resurse educaționale pentru părinți, pregătirea profesioniștilor din domeniul Educației Timpurii și promovare conceptului și măsurilor pentru susținerea Dezvoltării Copilăriei Timpurii.

Parteneriatul cu Centrul Step by Step se aliniază viziunii Lidl pe termen lung, de a contribui la un viitor mai bun pentru întreaga comunitate, prin investiții strategice în domeniul educației. Astfel, dezvoltarea unor servicii de educaţie timpurie şi îngrijire, în special pentru comunităţile defavorizate, acolo unde interesul pentru instruire este scăzut, iar rata abandonului şcolar este mare, reprezintă o soluție pentru oferirea de şanse egale tuturor membrilor societăţii. Accesul la educaţie asigură un bun start în viaţă, facilitează accesul pe piaţa muncii, la maturitate, şi implicit contribuie la reducerea sărăciei şi ştergerea discrepanţelor sociale.

Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț. În spatele operațiunilor din magazine, din centrele logistice și din sediile centrale stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central de la Neckarsulm. În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *