Lidl – planuri pentru a crește vânzările online cu un miliard de euro în anul 2018

Lidl plănuiește să își crească vânzările online cu un miliard de euro în anul 2018, în special pe piața internațională, conform IGD.

Unul dintre focusurile discounterului Lidl din ultima vreme a fost pe creșterea businessului din mediul online, în special pe piața internațională. Retailerul a testat o ofertă online de produse alimentare în Germania, dar a oprit vânzările de produse alimentare prin acest serviciu, concentrându-se doar pe produsele nealimentare, pentru moment.

Lidl În schimb, în SUA, Lidl a încheiat un parteneriat cu Shipt pentru a vinde produse alimentare în anumite zone. Noul director digital, Thorsten Reichle, a declarat că vânzările din e-commerce au crescut în ultimul an financiar cu peste 50% și că relevanța în comerțul online a retailerului Lidl este în creștere.

Retailerul a dezvoltat și în Polonia o platformă online unde vinde vin. Site-ul permite consumatorilor să își rezerve produsele, însă nu este un serviciu în totalitate online și nu oferă opțiuni de livrare. Clienții sunt notificați atunci când comanda lor este pregătită (de obicei între trei și șapte zile) și o pot ridica din magazin. Vinul este împachetat în cutii de carton speciale, în lăzi de 4, 6 sau 9 sticle. Pentru prima comandă vizitatorii site-ului primesc 10% reducere din costul comenzii dacă se înregistrează pentru newsletter.

De asemenea, Lidl a dezvoltat o nouă aplicație numită Lidl Plus, care are la bază oferta din aplicația existentă. Noua aplicație va oferi discounturi speciale și chitanțe electronice. În viitor, Lidl plănuiește să ofere consumatorilor oportunitatea de a plăti prin aplicație, crescând confortul și ușurința consumatorilor de a face cumpărături. Aplicația a fost deja testată în Spania dar va fi lansată pentru prima dată în Austria.

Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este unul dintre retailerii de top din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din toată lumea și operează aproximativ 10.000 de magazine și peste 150 de centre logistice în 28 de țări la nivel mondial.

În România, discounterul nu are încă un magazin online dar, de curând, a fost lansat la București Lidl Digital, un centru de excelență în IT ce va furniza soluții de e-commerce și management pentru platformele digitale ale retailerului german. Discounterul operează în România, în acest moment, un număr de 221 de magazine.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Lidl – planuri pentru a crește vânzările online cu un miliard de euro în anul 2018
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: