Lidl România va introduce treptat în magazinele sale un nou tip de bon de cumpărături, mai rezistent și mai prietenos cu mediul

Începând cu luna martie 2021, Lidl România va introduce treptat în magazinele sale un nou tip de bon de cumpărături, mai rezistent și mai prietenos cu mediul.

lidl

Astfel, compania își reafirmă angajamentul în direcția sustenabilității.

Noul bon este realizat dintr-o hârtie termică inovatoare, de culoare albastră, fiind fabricat fără coloranți chimici. Astfel, acesta este rezistent la lumina solară, la apă și grăsimi și nu își pierde lizibilitatea sau celelalte proprietăți fizice odată cu trecerea timpului. În plus, hârtia din care este realizat este certificată FSC, provenind din silvicultură sustenabilă. Bonul este reciclabil și atunci când clienții nu mai au nevoie de el, îl pot colecta în siguranță împreună cu alte deșeuri din hârtie.

Odată cu tranziția la noul bon de cumpărături și ambalajul rolelor de hârtie pentru casele de marcat a fost optimizat – compania a renunțat la folosirea plasticului pentru gruparea rolelor. Această schimbare contribuie la obiectivele strategiei REset Plastic a Grupului Schwarz, prin economisirea a 30 de tone de plastic, anual, la nivelul întregului Grup Schwarz.

Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț. În spatele operațiunilor din magazine, din centrele logistice și din sediile centrale stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central de la Neckarsulm. În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *