Lidl lansează un canal oficial de WhatsApp pentru comunicarea ofertelor

Lidl România continuă să îmbunătățească experiența de cumpărături pentru clienți, prin extinderea serviciilor digitale, lansând un canal oficial de WhatsApp. Canalul este disponibil, în mod gratuit, prin accesarea aplicației și pune la dispoziția clienților catalogul cu ofertele disponbile în magazinele Lidl din țară. Măsura vine după ce acum 2 ani retailerul a anunțat că nu mai distribuie catalogul în cutiile poștale din orașele în care retailerul este prezent. În continuare, acesta poate fi răsfoit online, pe Lidl.ro sau pe aplicația Lidl Plus și poate fi găsit și în format fizic, însă doar în magazinele retailerului din România.

lidlCum funcționează noul canal de WhatsApp?

Pentru a se abona la canalul Lidl România de pe WhatsApp, clienții trebuie să urmeze pașii de mai jos:

  1. Să acceseze secțiunea Noutăți din WhatsApp;
  2. Să caute „Lidl Romania” în fila Canale;
  3. Să apese Urmărește pentru a se abona;
  4. Să activeze notificările pentru a primi direct pe telefon catalogul cu oferte disponibile în magazine.

Odată urmați acești pași, clienții vor primi automat notificări cu ofertele săptămânale, disponibile în magazinele retailerului din țară. Acest canal de comunicare se alătură celorlalte instrumente de comunicare existente, cum ar fi aplicația Lidl Plus și site-ul oficial al companiei, consolidând prezența digitală a retailerului în România.

Distribuirea săptămânală a catalogului în format fizic către clienți a fost eliminată în 2022, pentru a reduce consumul de resurse. De atunci și până în prezent, au fost salvate peste 15.000 tone de hârtie, adică cât greutatea aproximativă a 3.000 de elefanți. Catalogul tipărit rămâne disponibil într-un număr limitat de exemplare, la intrarea în magazine.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *