Lidl România extinde disponibilitatea cartofilor românești la raft și în extrasezon

Lidl România extinde disponibilitatea cartofilor românești la raft și în extrasezon. Inițiativa face parte din strategia companiei de a scurta lanțul de aprovizionare. În atingerea acestui obiectiv, un partener important este Grup Șerban Holding, producător din regiunea Moldovei, care livrează cartofi pentru Lidl România și în lunile de iarnă. Acest lucru este posibil datorită investițiilor în tehnologii și soluții de depozitare și ambalare pe care producătorul le-a făcut. Mai mult decât atât, Grup Șerban Holding împărtășește cu Lidl aceeași viziune și preocupare asupra sustenabilității.

lidl

Prin scurtarea distanței de la fermă la raft, Lidl asigură prospețimea produselor și contribuie la reducerea emisiilor de CO₂ generate de transport.

Sustenabilitate, inovație și obiectivul Net Zero 2050

Lidl România accelerează aprovizionarea locală, pentru a oferi clienților produse locale și pentru a reduce emisiile de gaze cu efect de seră pe întreg lanțul valoric, în conformitate cu angajamentele Science Based Targets (SBTi) și ținta Net Zero 2050, asumată de Lidl la nivel global. Un lanț de aprovizionare mai scurt înseamnă produse mai proaspete pentru clienți, dar și mai puține emisii generate de transport – o măsură concretă care transformă eficiența operațională într-un demers sustenabil cu impact real.

În acest context, colaborarea cu Grup Șerban Holding este un exemplu de parteneriat care contribuie la un model de producție eficient, sustenabil și competitiv, aliniat obiectivelor de dezvoltare durabilă promovate de Lidl România. Partenerul Lidl, Grup Șerban Holding, aplică un model de agricultură regenerativă, bazat pe tehnologii sustenabile și inovație. Infrastructura lor include cinci hale frigorifice moderne, o unitate de sortare și ambalare complet automatizată, dar și un depozit de 5.000 mp, toate concepute pentru eficiență energetică și reducerea pierderilor alimentare.

Prin aceste investiții, Grup Șerban Holding depozitează marfă pe tot parcursul anului, ceea ce răspunde strategiei Lidl România de a asigura produse românești de calitate, disponibile la raft și toți furnizorii de fructe și legume ai Lidl, inclusiv Grup Șerban Holding, dețin certificarea GLOBAL G.A.P., recunoscută internațional pentru producția agricolă realizată în condiții sigure și sustenabile. Aceasta acoperă aspecte precum siguranța alimentară, igiena, trasabilitatea, utilizarea responsabilă a pesticidelor, managementul integrat al dăunătorilor, protecția solului, condițiile de muncă și bunăstarea angajaților, reducerea pierderilor și a poluării, precum și utilizarea eficientă a apei și a energiei.

Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.600 de magazine și peste 230 de centre logistice și depozite în 31 de țări.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.

În prezent, Lidl are aproximativ 382.400 de angajați, dintre care peste 13.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 370 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.

În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *