Lidl România obține certificarea Top Employer 2020, cel mai mare scor fiind obținut de companie la capitolul Leadership & Development – 93%, reflectând performanțele companiei în ceea ce privește condițiile de lucru și oportunitățile de dezvoltare profesională oferite angajaților.
Certificarea este obținută pentru al patrulea an consecutiv și este acordată de către institutul independent Top Employers din Olanda. În plus, și anul acesta, Lidl a obținut această certificare și la nivel european.
Datorită eforturilor constante pentru optimizarea strategiei de recrutare și retenție a angajaților, Lidl își consolidează poziția de angajator de top la nivel național, pentru al patrulea an consecutiv, obținând certificarea Top Employer 2020. În urma auditului, Lidl România a înregistrat un scor total de 81%, cu o creștere de 4% față de scorul obținut anul precedent. Compania a avut creșteri la 6 din cele 10 categorii evaluate. Cel mai mare scor a fost obținut la indicatorul Leadership & Development, care analizează investiția în angajații cu potențial de creștere și în cei cu poziții de management, unde retailerul a fost evaluat cu un punctaj de 93%.
Totodată, comparativ cu anul trecut, Lidl România a înregistrat o creștere de 7% pentru scorul acordat de institutul olandez pentru pachetele salariale și beneficii. Această performanță este susținută de eforturile companiei de a îmbunătăți constant pachetul de compensații și beneficii oferite tuturor angajaților. Angajații Lidl primesc tichete de masă, bonusuri anuale de Paște și de Crăciun, precum și alte tipuri de bonusuri și se bucură de asigurare privată de sănătate și de asigurare de viață. Totodată, aceștia sunt remunerați pentru orele suplimentare, iar plata se face pentru fiecare minut lucrat peste program. Mai mult, compania acordă bonusuri aniversare și oferă zile libere de sărbătorile legale. Lidl este singurul retailer care oferă tuturor angajaților din magazine 2 zile libere, atât de Crăciun, cât și de Paște.
O creștere constantă la nivel de punctaj a fost înregistrată și în strategia generală de management al carierei și succesiunii, unde Lidl România a obținut un scor de 85%, demonstrând eforturile continue ale companiei de a le oferi tuturor angajaților oportunități de dezvoltare profesională și personală. Compania oferă constant traininguri și cursuri de perfecționare personalizate angajaților săi, adaptate la nivelul lor profesional, la nevoile de perfecționare, dar și la competențele lor. Printre demersurile care susțin învățarea continuă se numără: Antreprenor în Vânzări, Leadership în Vânzări (programe ce pregătesc angajații cu funcție de conducere în vânzări), Academiile LidlShip (adresate managerilor și directorilor), Lidl Express (un program de dezvoltare pentru angajații care vor să se dezvolte în domeniul vânzărilor), sau Noul Concept de Trainer (destinat trainerilor din magazinele Lidl). În plus, majoritatea pozițiilor de conducere sunt ocupate prin promovări, din interiorul companiei. Astfel, orice vânzător are posibilitatea de a promova în poziția de manager de magazin și chiar de șef de vânzări.
Certificarea Top Employer este acordată în urma unui proces riguros de audit al cadrului organizațional din companie. Sunt analizate practicile de HR ale angajatorilor, având la bază 10 criterii de evaluare, precum cultura organizațională, strategia de integrare a angajaților, managementul performanței, strategiile de dezvoltare profesională sau pachetele salariale și beneficiile, strategia de recrutare sau integrarea angajaților în companie.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.