Lidl deschide două noi magazine, rețeaua națională ajungând la 235 de unități

Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea a 2 magazine în Titu, jud. Dâmbovița, și Oltenița, jud. Călărași, pe data de 11 octombrie, rețeaua națională ajungând la 235 de unități.

LidlNoua unitate din Titu este situată pe Str. Pictor Nicolae Grigorescu, Nr. 50, iar cea din Oltenița se află pe Bulevardul 1 Decembrie, Nr. 35. Odată cu inaugurarea fiecărui magazin, se vor crea aproximativ 20 de noi locuri de muncă.

Ca parte a strategiei sale de sustenabilitate, Lidl optimizează în mod constant procesul de expansiune a rețelei, prin construcții cu un impact redus asupra mediului. Fiecare clădire nouă este concepută pentru a avea performanțe ecologice înalte, de la proiectul standard folosit pentru magazinele Lidl, până la echipamentele utilizate în operarea de zi cu zi a unității. În procesul de construcție s-au folosit o serie de tehnologii avansate din domeniul construcțiilor, în conformitate cu normele de protecție a mediului. De exemplu, în toate magazinele sunt instalate sisteme de iluminat cu LED, cu senzor de prezență și sisteme de recuperare a căldurii, integrate în instalațiile de ventilație.

Fiecare dintre cele 2 magazine are o suprafață de vânzare de peste 1300 m² și dispune de aproximativ 130 de locuri de parcare. Orarul de funcționare pentru unitatea din Titu va fi de luni până sâmbătă, între 7:30 și 21:00, iar duminică între 8:00 și 18:00. Magazinul din Oltenița va funcționa de luni până sâmbătă, între 07:30 – 21:00, iar duminică între 08:00 – 20:00. Odată cu deschiderea fiecărei unități, se vor crea câte 20 de noi locuri de muncă.

Deschiderea noilor magazine îi așteaptă pe clienți cu promoții și acțiuni speciale. În ziua inaugurării vor fi reduceri de peste 20% la articole nealimentare, dar și la cele alimentare, precum mezeluri, lactate, dulciuri și altele.

Inaugurarea magazinelor din Titu și Oltenița continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețeaua Lidl fiind produse în România.

Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.500 de magazine și peste 150 de centre logistice în 28 de țări la nivel mondial.

În prezent, Lidl are aproximativ 260.000 de angajați, dintre care peste 5.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 220 de magazine și 4 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,830 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Lidl deschide două noi magazine, rețeaua națională ajungând la 235 de unități
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: