24 de magazine noi Lidl în 2019, un record pentru retailerul de tip discount, un nou centru logistic, parteneriate noi cu furnizorii români, investiții noi în sustenabilitate și în magazine verzi, reducerea cantității de plastic, dublarea numărului de produse BIO în sortimentul permanent, peste 1.000 de colegi noi în echipă și depășirea de 4 ori a creșterii medii a pieței sunt cele mai importante realizări ale retailerului Lidl România în anul calendaristic ce abia a trecut. Despre acestea, despre planurile Lidl pentru acest an și multe altele în interviul pentru retail-FMCG.ro realizat cu Frank Wagner, CEO Lidl România (foto).
Care au fost cele mai importante proiecte finalizate în 2019?
Dacă discutăm despre cele mai notabile proiecte din 2019, trebuie să ne referim la 3 arii extraordinar de importante pentru noi, în care investim constant și care sunt o prioritate pentru business-ul Lidl.
Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
