Cel mai nou serial creat de Lidl și Mullen România pentru gama Cămara Noastră, marca proprie Lidl dedicată gustului autentic românesc, a fost produs exclusiv în România. Serialul prezintă 10 fabrici locale unde sunt dezvoltate produsele, peste care suprapune atmosfera specifică șezătorilor de altădată: cu povești pline de intrigă spuse pe ritmuri de cântec românesc cum se cânta odinioară și transpuse cu o stilistică vizuală aparte, prin ilustrații animate.
Noul serial dezvoltat de Lidl România și Mullen continuă platforma de storytelling creată în jurul gamei Cămara Noastră, câștigătoare a premiului Brand of the Year 2020 în competiția TOP 3 ADC, datorită prezenței sale constante în top-ul ADC prin premiile obținute pentru seria online Bucate ca la carte. Anul acesta, seria Șezătoare și cântec aduce în prim-plan fabricile românești partenere Lidl România, unde sunt dezvoltate produse din gamă, printr-o abordare inedită: prezentând procesul de lucru din fabrici prin proiecții ale unor ilustrații de tip parallax, în timp ce narativul poveștilor este transpus prin cântece originale.
Episoadele reflectă poveștile fabricilor și producătorilor locali
Astfel, episoadele reflectă poveștile fabricilor și producătorilor locali prin 2 planuri suprapuse: cel al realității, care prezintă imagini filmate în cadrul fabricilor, în care vedem procesele de lucru, tehnologiile de producție și produsele Cămara Noastră în prim-plan, și cel fantasy, ce spune poveștile pline de intrigă din șezătorile de altă dată prin ilustrații animate de tip parallax. Noutatea constă în faptul că firul narativ, pe care spoturile îl ilustrează în 3D pe etichetele produselor sau pe utilaje din fabrică, este transpus și prin cântece create în totalitate de la zero, text și linie melodică, pentru a se împleti în mod autentic cu povestea fiecărei fabrici.
În primul episod, consumatorii sunt invitați în fabrica Transilvania Lactate, unde sunt produse iaurturile de bivoliță Cămara Noastră și unde vor vedea imagini cu tancurile de lapte, liniile de ambalare sau angajații, în timp ce ascultă cântecul OASTEA și află povestea unei fete care și-a salvat iubitul de la a merge la oaste, după ce l-a ascuns în staulul bivoliței.
O altă poveste prezintă cum sunt pregătite sosul de roșii țărănesc de la Contec Foods, odată cu povestea unui poștaș căruia i se schimbă definitiv viața, după ce găsește un plic cu semințe de roșii și se hotărăște să își schimbe profesia în fermier. Această poveste are la bază și un insight real, deoarece, pe vremuri, cultivatorii de roșii își trimiteau semințele de roșii prin poștă, în plic.
Lidl, Cămara Noastră: peste 200 de produse tradiționale românești
„Gama Cămara Noastră cuprinde în prezent peste 200 de produse tradiționale românești realizate împreuna cu unii dintre cei mai buni furnizori locali, ceea ce ne permite să avem nu doar produse cu cel mai bun raport calitate-pret, dar și o comunicare pe masură. În toate campaniile creative dedicate Cămara Noastră, din ultimii ani, am fost inspirați de cultura și tradițiile autohtone, de aceea, anul acesta, când am vrut să spunem poveștile fabricilor cu care avem parteneriate de lungă durată la nivel local, era firesc să ne găsim inspirația tot în tradiția poporului român, pornind de la obiceiul șezătoarei.
Ideea creativă a campaniei nu doar că retrezește amintirea obiceiurilor românești de altădată, dar devine memorabilă prin povestea expusă într-o manieră unică, prin cântec în ritmuri tradiționale românești împletit cu efecte vizuale 3D, ce surprind perfect autenticitatea fabricilor românești partenere”, a declarat Oana Radu, Marketing Director Lidl România.
„Prima provocare a campaniei a fost să găsim o soluție pentru a duce mai departe platforma de storytelling Cămara Noastră, în contextul în care aveam numeroase restricții de filmare în fabrici: timp limitat de filmare remote, număr restrâns de persoane, toți cu măști și în costume, fără actori sau props. Când părea imposibil să aducem poveștile, cântecul și vibe-ul de șezătoare în fabrici, am găsit soluția de a folosi ilustrațiile de tip parallax, o tehnică ce ne-a permis să dinamizăm foarte mult spoturile. O noutate în cadrul campaniei sunt și cântecele: voiam să aibă acțiune, dar și ritm, poveste, doar că noi nu mai compusesem melodii până atunci. Am scris, am cântat, am șters și am rescris până au ieșit cum speram, aducând acel aer al vremurilor de altădată, atât prin poveste, dar și prin vocea solistei și linia melodică. Acum că s-a încălzit orchestra, ne pregătim de al doilea flight”, a declarat Mihai Costache, Group Creative Director @ MullenLowe România.
Primul episod din seria Șezătoare și cântec la producătorii locali Cămara Noastră poate fi vizionat aici:
Pe parcursul anului, vor fi lansate mai multe povești ale fabricilor românești din șezătoarea cu cântec Cămara Noastră și toate beneficiază de o campanie 360, care acoperă toate canalele de comunicare – TV, print, online, social media, PR, in-store.
În plus, cei care vor să afle mai multe despre producătorii locali cu care retailerul colaborează vor avea la dispoziție pe site-ul surprize.lidl.ro/camaranoastra o hartă interactivă virtuală, în care sunt inserate treptat animațiile din poveștile fabricilor. Totodată, fanii produselor Cămara Noastră și a poveștilor inspirate din șezătoare au și posibilitatea de a câștiga un premiu în valoare de 3.000 euro sau seturi de farfurii personalizate și vouchere de cumpărături, dacă în perioada 15 martie – 03 aprilie 2021, achiziționează un produs din gama Cămara Noastră și înscriu codul de pe bonul fiscal, pe platforma https://surprize.lidl.ro/camaranoastra.
LIDL
Inaugurarea magazinului Lidl din Hațeg continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Retailerul reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare

Unde este laptele de capra
De ce nu mai este magiun?
Buna ziua majoritatea produselor foarte bune dar cartofii congelator pentru prăjit sînt o catastrofă, renunțați iar legumele congelator nu se vad pungi transparente cel mai bine.
Cartofii congelati de la “camara noastra” , care se gasesc pe rafturile congelatoarelor de la Lidl, sunt un dezastru. Am aruncat jum de punga. Majoritarea sunt stricati. Nu mai spun de calitatea cartofilor(sunt probabil pentru porci). Rusine sa va fie!!!
Bună seara! Vă rog să transmiteți producătorului laptelui de capră „Cămara noastră” că nu a fost o idee bună schimbarea ambalajului de carton cu noile sticle de plastic: laptele are un pregnant gust de plastic, și cel puțin un lot care expiră în 6.10.2021 luat de la magazinul din Sfântu Gheorghe era deja la început de alterare la prima deschidere! Sugerez întoarcerea la ambalajul de carton, altfel e păcat de laptele care era foarte bun până acum!
Va rog sa imi spuneti numele solistei care canta in aceste reclame minunate
citește cineva comentariile?, de ex cozonacii super mega mari care au fost și pachet cadou cu mai multe produse și separați la 40 de Ron cred,înainte de ai scoate la vânzare a gustat cineva din ei ,tot lotul a fost CARAMIDA,degeaba au fost plini cu cacao,nuca,rahat,stafide daca aluatul a fost beton,nu am timp sa merg la OPC sau să cumpăr unul întreg să-l fac cadou celor care la fabricat să-l mănânce in fata mea, faceți atâta reclama și produse calitativ proaste
Buna ziua!
Astept cu nerabdare sa aduceti din nou pastrama de curcan ,,Camara noastra,,, nu am mai gasit din luna martie. Am sotul alergic la carne de mamifer si poate sa consume doar carne de pasare si peste. Pastrama aceasta ii place foarte mult, din pacate o gasim la Lidl foarte, foarte rar. De unde putem sa o comandam? In martie am luat de 300-400 lei, dar a terminat-o si nu stim de unde sa mai luam. Multumesc, astept raspunsul dumneavoastra!
Cartofii congelati de la “camara noastra” , care se gasesc pe rafturile congelatoarelor de la Lidl, sunt un dezastru. Am aruncat jum de punga. Majoritarea sunt stricati. Nu mai spun de calitatea cartofilor(sunt probabil pentru porci). Rusine sa va fie!!! Propun sa va schimbati denumirea din “Camara noastra” in “Teapa romaneasca”…..
Buna seara ! Astazi am avut neplacerea de a gasi un gandac negru in zacusca cu hribi de la Camara noastra cumparata acum 2 zile de la Lidl!
Bună seara. Doamne ajuta. Ma numesc Niculae,nu mai muncesc din cauza unui vaccin. Suntem persoane nevoiase. Mâncăm la cantina. Va rugam din suflet ne ajutați cu produsele dumneavoastră ? Dacă doriți sa ne ajutați 0764893402. Mulțumim. Doamne ajuta
buna ziua, nu mai gasim magiun de prune si ardei iute toate fara conservanti!
cand o sa fie disponibile ? sunt indispensabile pt noi! o zi buna !