Auchan a deschis primul magazin LillaPois în România, un concept non-food

Auchan Retail România a inaugurat vineri, 26 octombrie 2018, primul său magazin LillaPois din România, în Galeria Comercială Auchan Crângași. LillaPois este este un concept inovator de magazin specializat în produse de machiaj, parfumerie, îngrijire personală și îngrijirea casei, implementat pentru prima dată în Italia, apoi în Rusia, iar acum și în România.

LillaPois

Oferta Lilla Pois este gândită pentru a răspunde cerințelor femeilor moderne, active, interesate de imaginea proprie, la curent cu noutățile, conectate la tehnologie, preocupate de sănătate și starea de bine, dornice să descopere. Există și o zonă dedicată produselor pentru bărbați. Totodată, magazinul oferă o gamă largă de produse destinate bebelușilor și copiilor.

Cu o suprafață de vânzare de 300 de metri pătrați, magazinul LillaPois are o poziționare comercială deosebită și un program de funcționare extins, de la 09.00 la 21.00, în toate zilele săptămânii.

14.000 de articole disponibile

“Propunem clienților noștri o gamă foarte largă  de produse – aproape 14.000 de articole,  cu un raport foarte bun calitate preț și servicii de specialiști: make-up bar, dermo analiză si împachetare cadouri, totul într-o ambianță foarte plăcută și având un personal specializat, mereu la dispoziția clienților. ” a declarat Mihaela Ionescu, Responsabil Proiect LillaPois România.

În fiecare categorie, sunt prezente produse bio/eco și produse cu ingrediente naturale. Gama de produse este una internațională, cu mărci din România, Italia, Franța, Republica Moldova, Cehia, Polonia și multe altele. De asemenea, segmentul parfumurilor este foarte bine reprezentat, cu articole la prețuri excepționale.

“Ne bucurăm  și de câteva exclusivități pe partea de îngrijire personală și machiaj. Un spațiu generos  a fost alocat produselor de îngrijire a părului, unde vom avea  inclusiv   produse profesionale. Și, pentru că suntem la zi cu tendințele, un sortiment impresionant de măști de față își așteaptă clientele!

În curând și magazin online

În mediul online, începem cu un website și prezența în social media, urmând ca în perioada următoare să avem disponibil și magazinul online. Pornind de la premisa că „Frumusețea nu este un lux”  ne dorim ca fiecare client ce ne va trece pragul să simtă acest lucru și să aibă o experiență memorabilă la cumparaturi!” a declarat Mihaela Ionescu.

Conceptul LillaPois

Rețeaua de magazine LillaPois a fost dezvoltată de Auchan în Italia, primul magazin fiind deschis în anul 2014, iar în prezent, rețeaua LillaPois din Italia a ajuns la 60 de magazine. Ca răspuns la succesul înregistrat, conceptul a fost preluat, în 2016, în Rusia, unde rețeaua numără, în prezent, 5 magazine – toate în Moscova.

Dezvoltând acest concept și în România, Auchan  demonstrează atenția pe care o acordă nevoilor clienților săi, tendințelor de consum în contextul preocupării  sale permanente de a oferi o experiență deosebită la cumpărături, tuturor clienților.

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și o rețea de magazine MyAuchan, are peste 280.000 mp suprafaţa netă de vânzare, peste 10.000 de angajaţi și o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro,

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,829 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Auchan a deschis primul magazin LillaPois în România, un concept non-food
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: