Începând cu luna mai, Maria Mihai preia atribuțiile de Director de Comunicare și CSR Lidl România de la Cristina Hanganu, care a deținut această funcție începând cu 2016. După aproape 7 ani în cadrul Lidl România, Cristina se va alătura echipei Lidl Portugalia, unde, în calitate de Director de Comunicare și CSR, va coordona strategia și programele de comunicare și sustenabilitate pentru operațiunea Lidl din această țară.
Din mai 2023, Maria Mihai preia atribuțiile de Director de Comunicare și CSR de la Cristina Hanganu, poziție din care va gestiona programele strategice externe și interne de comunicare și sustenabilitate.
Maria Mihai lucrează în domeniul comunicării din anul 2008 și face parte din echipa Lidl România încă din 2014, atunci când s-a alăturat departamentului de Comunicare și CSR, în rolul de Specialist PR. Ulterior, și-a continuat dezvoltarea în cadrul companiei și a devenit Manager Comunicare Externă și Social Media.
Ariile sale de expertiză acoperă toate domeniile comunicării și includ elaborarea strategiilor de comunicare corporativă și de sustenabilitate, comunicarea de criză, relațiile cu media, comunicarea internă și social media.
Lidl
Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. În prezent, retailerul are peste 360.000 de angajați, dintre care peste 10.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 300 de magazine și 6 centre logistice. În toate domeniile sale de activitate, retailerul este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru retailer, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail