Mega Image lansează Bun de Tot, o nouă marcă proprie de produse din carne proaspătă de pui

Mega Image continuă să își inspire clienții să aibă un stil de viață sănătos și lansează „Bun de Tot”, o nouă marcă proprie care include o gamă de produse proaspete din carne de pui provenită de la producători locali.

Mega ImageProdusele sunt deja disponibile și pot fi achiziționate din magazinele Mega Image și Shop&Go din toată țara, la zonele refrigerate dedicate.

Printr-o gamă completă de 13 produse proaspete din carne provenită de la pui crescuți la sol și hrăniți exclusiv cu furaje naturale în ferme românești, „Bun de Tot” este soluția simplă pentru mese cu preparate gustoase și sănătoase.

„Ducem mai departe implicarea de a susține un stil de viață sănătos prin mărcile noastre proprii, în care investim continuu pentru a oferi calitate la cel mai bun preț. Produsele din gama „Bun de Tot asigură un nivel ridicat de control și calitate prin procesul de creștere a păsărilor din surse sigure, în ferme locale și ne permit să păstrăm un preț accesibil pentru o categorie de carne de bază în alimentația de zi cu zi. Continuăm astfel să investim în producătorii locali și să oferim clienților produse sigure pentru o alimentație sănătoasă,afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.

Categoria de produse din carne are un rol strategic în contextul tendințelor actuale de alimentație și un stil de viață echilibrat. La baza lansării noului brand au stat nevoia de control asupra calității produselor și asigurarea unor standarde înalte de siguranță și prospețime în cadrul unei clase de produse de bază, foarte importante pentru un stil de viață sănătos.

Segmentul de produse ambalate din carne proaspătă de pui reprezintă categoria cu cea mai mare pondere în vânzările nete și un profit per unitate de vânzare ce depășește performanța produselor din carne de porc. De asemenea, consumul de carne pe piața de retail din România are un procent ridicat, carnea de pui fiind lider pe acest segment. Astfel, produsele din gama „Bun de Tot” răspund nevoilor consumatorilor pentru produse proaspete provenite din surse locale sigure, într-o formă ce permite pregătirea rapidă a unor mese sănătoase și gustoase.

Mega Image

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 706 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Iași şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image îşi propune să ofere consumatorilor, în fiecare zi, servicii de calitate şi o gamă de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,926 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Mega Image lansează Bun de Tot, o nouă marcă proprie de produse din carne proaspătă de pui
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: