Mega Image lansează o nouă campanie de imagine – „Inspirație să trăiești cum îți place’’

Mega Image lansează o noua campanie de imagine, menită să ducă la un nou nivel inspirația pe care retailer-ul o oferă, de 23 de ani, clienților săi. 

Mega ImageCu peste 630 de magazine, Mega Image este un punct important în cadrul comunităților din care face parte. De când este pe piață, retailer-ul a crescut o dată cu consumatorii, anticipându-le dorințele și comunicând constant cu ei.

Campania “Inspirație să trăiești cum îți place’’ celebrează poveștile autentice de viață ale consumatorilor și a fost dezvoltată împreună cu agenția McCann Worldgroup Romania.

Campania duce mai departe filozofia retailer-ului de a oferi mai mult decât o experiență completă de cumpărături, e despre a consolida relația cu consumatorii, a le respecta alegerile și a-i încuraja să se bucure de stilul lor de viață.

Într-o lume care abundă în sfaturi și sugestii despre ‘’cum să trăiești’’, ‘’ce să mănânci’’, ‘’ce să porți’’ și “cum să te porți”, Mega Image vrea să inspire oamenii să trăiască exact așa cum le place, să aibă o perspectivă personală asupra lucrurilor, să se poarte așa cum simt, să se bucure de propria unicitate și de libertatea de a alege.

Noul manifesto Mega Image e despre cine suntem noi în acest moment, de la brand, la companie, la oameni, la clienții noștri, la comunităti. Fiecare cu stilul unic, autentic și propriul stil de viață. Și, în tot acest mod de a fi, ambiția noastră este ca Mega Image să fie brandul care oferă inspirația de care fiecare are nevoie, ca sa trăiască așa cum își dorește.” declară Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.

E ceva dincolo de barierele sociale, dincolo de presiunea venită din partea celorlalți? Da, e libertatea de a avea stilul de viață pe care îl dorești. Să faci lucrurile diferit sau să le faci ca toată lumea pe care o cunoști… oricare cale e la fel de bună. În noua campanie Mega Image, am vrut să încurajăm toate aceste alegeri: să fii mama care nu e și gospodină desăvârșită; sau bunicuța care nu face prăjituri, dar știe de unde să le cumpere; sau să te simți confortabil gătind ceva bun, chiar dacă e pentru o singură persoană: pentru tine. “declară Echipa McCann Worldgroup Romania.

Fondat în 1995, Mega Image este al doilea cel mai mare lanţ de supermarketuri din România, cu o reţea ce cuprinde în prezent 630 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timisoara,  Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image îşi propune să le ofere consumatorilor, în fiecare zi, servicii de calitate şi o gamă de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile. Mega Image face parte din Ahold Delhaize, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,813 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Mega Image lansează o nouă campanie de imagine – „Inspirație să trăiești cum îți place’’
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: