Mega Image lansează MEGA, o nouă marcă proprie, care include o gamă completă de produse alimentare și nealimentare

Din preocuparea de a oferi clienților produse de calitate la un preț accesibil, Mega Image a creat o nouă marcă proprie, MEGA, care include o gamă completă de produse alimentare și nealimentare, disponibilă în curând în toată rețeaua de magazine din România.

mega image

Gamă variată de produse

Noua marcă proprie MEGA oferă zi de zi clienților o gamă variată de produse alimentare, atât cele de bază (precum lactate și ouă, fructe și legume, ingrediente culinare, produse de panificație, mezeluri, dulciuri, snacks, apă și sucuri), cât și specialități (precum preparate din carne, produse din rețete locale sau internaționale, brânzeturi, deserturi). În total, gama aduce peste 360 de produse, dintre care 250 de produse alimentare, cu peste 45% din categoria proaspete, care vor ajunge treptat în toate magazinele și se va extinde în permanență.

Noua marcă proprie include și peste 110 de produse nealimentare, de la produse de curățenie, la cosmetice și îngrijire personală. În același timp, în cadrul noii mărci proprii MEGA sunt cuprinse și gamele BIO și ECO pentru ambele categorii de produse, alimentare și nealimentare, pentru a oferi clienților opțiuni pentru un stil de viață sănătos, echilibrat și responsabil față de natură.

De când am pornit la drum, acum mai bine de 25 de ani, ne-am dorit ca Mega Image să fie sinonim cu calitatea. Și nu doar cu calitatea, ci cu calitatea la un preț corect. Am vrut ca toți clienții care cumpără de la noi cu toată încrederea să primească înapoi produse de încredere. Să fie mulțumiți, încrezători că au făcut o alegere bună. Astăzi, ducem mai departe această misiune printr-o nouă marcă proprie cu produse cu cel mai bun raport preț – calitate. Produse inspirate din tot ceea ce am văzut că le place clienților noștri și au nevoie zi de zi. Și, pentru că sunt produsele noastre, le numim simplu MEGA. Create de noi, inspirate de clienții noștri,” spune Adrian Nicolaescu, VP marketing, comunicare, e-commerce și sustenabilitate Mega Image.

Produsele MEGA au garanția calității

Toate produsele MEGA au garanția calității Mega Image și sunt produse atât la nivel local, cât și internațional. În prezent, peste 50 de produse sunt deja la raft, din categoriile lactate, ouă, legume, fructe, delicatese, mezeluri, iar anul viitor vor ajunge cele peste 360 de produse alimentare și nealimentare în toate magazinele Mega Image și Shop&Go.

Numele MEGA a fost inspirat de adresarea clienților fideli, în limbajul lor de zi de zi, fiind în același timp parte din universul de brand definit de elemente moderne, urbane, dar și prin simplitate, încredere. Design-ul ambalajelor este creat tot într-o notă modernă, în linie cu identitatea vizuală Mega Image.

Lansarea noii mărci proprii va fi o prioritate strategică pentru Mega Image, astfel compania se va concentra prioritar pe dezvoltarea ei mai departe, iar portofoliul de mărci proprii 365 și Delhaize va fi redus pentru a face loc și mai mult integrării noii mărci proprii, MEGA.

În același timp, MEGA va completa portofoliul de mărci proprii Mega Image, care include branduri de calitate, cu avantaje competitive puternice, precum: Gusturi românești, Mega Apetit, Le Boucher, Bun de tot, Delicata, Perla, Nature’s Promise, Taste of Inspirations.

Mega Image

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 908 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image îşi propune să ofere consumatorilor, în fiecare zi, servicii de calitate şi o gamă de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *