Mega Image lansează sistemul Nutri-Score pentru produsele marcă proprie

Mega Image continuă să-i inspire pe consumatori să facă alegeri echilibrate pentru o alimentație sănătoasă și, începând cu luna mai, lansează sistemul Nutri-Score pentru produsele marcă proprie, un sistem independent de etichetare, care clasifică produsele alimentare pe baza informațiilor nutriționale.

mega imageDezvoltat la nivel internațional de oameni de știință renumiți în domeniul nutriției, sistemul este cunoscut în țări precum Franța, Belgia, Spania, Germania și Olanda, unde a fost deja adoptat.

1500 de produse marcă proprie Mega Image etichetate cu sistemul Nutri-Score

Sistemul Nutri-Score este deja calculat pentru aproximativ 1500 de produse marcă proprie Mega Image, atât locale (Gusturi Românești, Mega Apetit), cât și de import (Delhaize, 365 essential, Delicata). Astfel, clienții Mega Image pot căuta la raft produsele marcă proprie cu eticheta Nutri-Score pentru a alege dintr-o privire un produs alimentar pornind de la valoarea nutrițională. Eticheta Nutri-Score este deja inclusă pe ambalajele mărcilor proprii de import, iar pentru cele locale este poziționată la raft, lângă eticheta de preț.

„Suntem responsabili să fim alături de clienții noștri să facă alegeri pentru o alimentație echilibrată și un stil de viață sănătos. Știm că uneori poate nu e ușor sau nu au timp să fie permanent informați, de aceea le venim în ajutor. Introducem astfel pe toate produsele noastre marcă proprie noul sistem internațional de etichetare Nutri-Score, care ajută fiecare client să aleagă dintr-o privire un produs alimentar, pe baza informațiilor nutriționale. Acum, va fi mult mai ușor pentru fiecare să facă alegeri echilibrate, care stau la baza unei alimentații sănătoase,” afirmă Adrian Nicolaescu, VP marketing, e-commerce, comunicare și sustenabilitate Mega Image.

Eticheta Nutr-Score

Eticheta Nutri-Score prezintă prin 5 culori, de la verde la roșu, și 5 litere, de la A la E, valoarea nutritivă pentru 100 g sau 100 ml dintr-un produs, iar interpretarea valorilor este foarte simplă: produsele marcate cu culoarea verde (A, B) sunt produse importante în alimentație, care ar trebui consumate mai des. Produsele marcate cu galben (C) ar trebui consumate cu moderație, în timp ce produsele marcate cu portocaliu și roșu (D, E) trebuie consumate în cantitate mai mică, deoarece conțin o cantitate mai mare de grăsimi, zahăr și sare.

„Alimentele nu sunt împărțite doar în două categorii: sănătoase și nesănătoase. Este important să înțelegem că mâncarea este sănătoasă, cu condiția să știm care este porția corectă. Iar pentru asta avem nevoie de un instrument și Nutri-Score poate fi acesta. Este vorba de un sistem de etichetare pe baza unui semafor de culori care împarte alimentele în 5 grupe, de la A la E. Principiul este simplu, nu este vorba de produse permise și interzise, ci de un consum optim, adaptat fiecărei categorii: alimentele din grupa verde A și B pot fi consumate mai des sau în cantitate mai mare, în timp ce alimentele din grupa roșie D și E se consumă mai rar sau în cantitate mai mică.

Educația consumatorilor cu Nutri-Score

Nutri-Score se dovedește astfel o metodă utilă pentru educația consumatorilor, trebuie ca ei să știe că produsele bogate în zahăr și grăsime au o valoare calorică și nutritivă crescută, prin urmare porția va fi mai mică. În schimb alimentele care conțin multă apă și fibre au o densitate calorică mică, deci porția va fi mai mare. Haideți să învățăm care e porția corectă și că există două categorii de alimente: alimente de bază, ce se consumă în fiecare zi sau chiar de mai multe ori pe zi și alimente facultative, pe care le consumăm cu măsură, din când în când, pentru plăcerea gustului. Iar Nutri-Score ne ajută să facem diferența dintre ele, explică Mihaela Bilic, medic nutriționist.

Prin implementarea noului sistem de etichetare, Mega Image își propune să-i ghideze pe consumatori să mănânce sănătos prin promovarea principiilor unei alimentații echilibrate și încurajarea consumului variat, cu alimente de la A la E, care au elemente nutritive diferite.

Astfel, consumatorii pot compara acum, doar dintr-o privire, două produse din aceeași categorie sau din categorii diferite și pot face ușor alegeri pentru un coș de cumpărături echilibrat.

Mega Image

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 866 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image îşi propune să ofere consumatorilor, în fiecare zi, servicii de calitate şi o gamă de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *