Mega Image reduce prețurile la peste 1.000 de produse și stopează orice creșteri de prețuri la raft pentru toate produsele din portofoliul său

Ca urmare a măsurilor critice în contextul COVID-19, care au dus la creșteri de prețuri la unele produse pe întreg lanțul de producție și de distribuție, Mega Image anunță noi acțiuni pentru a reduce prețurile la raft în această perioadă. Astfel, retailerul reduce prețurile la peste 1.000 de produse, stopează orice creșteri de prețuri la raft pentru toate produsele din portofoliul său, iar termenele de plată către furnizori, care au cea mai mare nevoie în această perioadă, au fost reduse pentru a le susține efortul.

Mega Image

Astfel, au fost aplicate reduceri semnificative de prețuri la peste 1.000 de produse de bază, alimentare și nealimentare, din cele mai solicitate categorii în această perioadă, precum: lactate, ulei, zahăr, orez, paste, mălai, făină de grâu, băuturi, produse de igienă și de curățenie. În același timp, au fost reduse prețurile și la peste 150 de legume și fructe, care reprezintă 75% din întreaga categorie.

Reducerile sunt deja în toate magazinele Mega Image și în online, pe www.mega-image.ro, unde pot fi verificate direct toate prețurile.

Mega Image stopează orice creșteri de prețuri la raft pentru toate produsele din portofoliul său, până la finalul lunii aprilie 2020

Mai mult, Mega Image se angajează ca în perioada următoare să nu opereze niciun fel de creșteri de preț la raft pentru toate produsele din portofoliul său, cel putin până la finalul lunii aprilie 2020.

„Trecem printr-o perioadă cu numeroase provocări, în care întreg lanțul de producție și de aprovizionare a fost dezechilibrat din cauza măsurilor critice adoptate de către autoritățile relevante în contextul COVID-19. Toate acestea influențează dinamica prețurilor, prin urmare am decis să intervenim cu măsuri de urgență pentru a limita creșterea prețurilor produselor la raft, comercializate în magazinele noastre și pentru a echilibra prețurile în această perioadă.

Toate aceste măsuri presupun un efort uriaș și investiții pe care le facem în acest context dificil, pentru a reduce cât mai mult impactul situației economice asupra clienților noștri. Vom urmări în continuare îndeaproape evoluția evenimentelor și vom lua măsuri atunci când va fi necesar pentru a rămâne un loc sigur pentru cumpărături și parte activă din comunitate,” afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.

Termenele de plată către unii furnizori au fost reduse

Atât  Mega Image, cât și furnizorii săi fac eforturi în această perioadă pentru a reduce impactul măsurilor luate de autorități în contextul COVID-19 asupra coșului de cumpărături. În același timp, termenele de plată către furnizori care au cea mai mare nevoie în această perioadă au fost reduse pentru a le susține efortul.

Mega Image

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 780 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *