Mega Mall devine primul centru comercial din România care primește Certificatul de Conformitate COVID-19. Obținerea acestei acreditări este dovada că mall-ul funcționează în conformitate cu standardele sanitare internaționale și le oferă clienților o experiență de shopping în siguranță.
Experții Safe Shopping Centers (SSC), companie suedeză independentă care acreditează siguranța centrelor comerciale din toată lumea, au certificat centrul comercial ca fiind conform normelor de prevenție.
Mega Mall București este pregătit să își primească vizitatorii în orice moment și să redeschidă spațiile comerciale a căror activitate autoritățile consideră că poate fi reluată. Încă din luna martie a fost implementat un set de măsuri suplimentare pentru protecția angajaților și a clienților. În prezent, s-a finalizat un plan complex pentru siguranța vizitatorilor ce are in vedere reluarea activității mall-ului în totalitate.
Acest plan are ca obiectiv principal prevenirea răspândirii Covid-19 și este concentrat pe doi parametri principali: asigurarea distanțării sociale de minimum 2 metri și asigurarea dezinfectării constante a centrului comercial.
Măsuri de siguranță
Printre măsurile implementate menționăm: instalarea de totemuri cu dezinfectant pentru mâini, acționat pe baza unui mecanism automat, cu senzor pentru a fi folosit de fiecare client la accesul în clădire și în zonele aglomerate, aerisirea periodică a mall-ului, în mod natural, controlul traficului și al fluxurilor prin culoare de delimitare în zonele unde se creează aglomerație și benzi de igienizare nanoseptice pentru zonele frecvent atinse. Purtarea măștii de protecție de către toți angajații și clienții este obligatorie, și s-au implementat măsuri pentru verificarea temperaturii de către personal avizat la fiecare intrare in mall.
Pentru a preveni crearea aglomerațiilor în centrul comercial, va fi asigurată distanțarea socială de minimum 2 metri pentru un shopping responsabil și în siguranță. Nu în ultimul rând, în zona de food court, mesele și scaunele au fost reașezate astfel încât la o masă vor putea lua loc maximum 4 persoane. Designul Mega Mall se bazează pe spații generoase și deschise, care permit natural distanțarea socială de cel puțin 2 metri între clienți și asigură cel puțin 4 metri pătrați pentru fiecare persoană din mall.
„Suntem încântați să lucrăm alături de Mega Mall pentru a duce la bun sfârșit această misiune importantă. Mall-ul, parte a grupului NEPI Rockcastle, devine astfel lider al industriei de retail, depășind cerințele legale și stabilind standardul pentru proprietarii responsabili și pentru operatorii centrelor comerciale”, declară reprezentanții Safe Shopping Centers.
Cum vor fi comunicate noile măsuri de siguranță
Pentru realizarea acestei acreditări, experții în managementul riscului au realizat un audit complex, și pentru examinarea măsurilor de siguranță au vizitat centrul comercial prin intermediul unui tur virtual transmis în timp real.
Odată cu redeschiderea mall-ului, măsurile de siguranță vor fi difuzate și pe noile ecrane LED din incinta centrului comercial. Mega Mall lansează, în premieră pentru un centru comercial din România, un nou canal de comunicare inovator. Noile ecrane LED multi-screen high definition sunt dispuse pe patru coloane și oferă o suprafață de expunere de 119 metri pătrați. Datorită suprafeței generoase de expunere, noua soluție oferă o experiență dinamică de vizionare a conținutul media la un unghi de 360 de grade.
Măsurile de siguranță care au fost implementate pentru sănătatea clienților și angajaților sunt similare în toate centrele comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle. Pornind de la aceste măsuri, în acest moment, la nivel de grup, atât Mega Mall București, cât și Centrul Comercial Bonarka din Polonia au fost evaluate ca fiind conform normelor de prevenție de către experții Safe Shopping Centers.
Însă, toate mall-urile din portofoliul companiei urmează același trend pentru o experiență de shopping responsabil și în siguranță.
Mega Mall
Mega Mall este unul dintre cele mai moderne centre comerciale din București și primul centru comercial din România care primește Certificatul de Conformitate COVID-19, din partea experților companiei suedeze SAFE Shopping Centers – autoritate pe piața de retail internațională care acreditează siguranța centrelor
comerciale din toată lumea. Mega Mall a fost inaugurat în urma unei investiții de 165 de milioane de euro. Centrul acoperă în total 220.000 metri pătrați și face parte din portofoliul NEPI Rockcastle. Mall-ul dispune de un spațiu închiriabil de aproximativ 76.000 de metri pătrați, dispuși pe 5 niveluri, și găzduiește peste 200 de magazine, dar și o parcare cu o capacitate de aproximativ 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș. Centrul comercial propune un mix complet de branduri de renume național și internațional pentru toate nevoile și interesele, precum și diverse opțiuni de relaxare și petrecere a timpului liber: un food court de 10.000 mp cu o varietate restaurante, fast food-uri și cafenele pentru toate gusturile, o sală de fitness WorldClass, de 2.500 de metri pătrați, dotată cu o piscină semi olimpică, un cinematograf Cinema City cu 14 săli ultra moderne și tehnologia 4Dx, un concept modern de spații de distracții, operat de Trickshot Mega Mall, sală de jocuri deschisa non-stop, dar și un loc de joacă, adus de Gymboland, pentru copiii de toate vârstele.
Aici sunt prezente unele dintre cele mai mari reprezentante ale magazinelor de fashion, încălţăminte, îngrijire şi accesorii din țară, printre care H&M, Zara, Koton, Mango, Peek & Cloppenburg, Guess, POEMA, DIKA, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Notino, Sephora, Mayoral, Stradivarius, Orsay, adidas, Nike, Lee Cooper, Douglas, Nala, Secom, NEXT, Tommy Jeans, Musette, Monarch, Hervis, Stefanel, ECCO, Intersport, MAC, Benvenuti sau Aldo. În luna decembrie 2019 la Mega Mall a fost inaugurat primul magazin BlackStar Wear din România, fondat de artistul hip hop Timati din Rusia. Ofertei de food court li s-au adăugat în 2017 Taco Bell, McDonalds și Trickshot Mega Mall, care include și o zonă de petrecere a timpului liber, cu biliard și bowling. Din 2018, oferta gastronomică a fost îmbogățită de restaurantul .calif, iar în 2019 a fost inaugurat primul restaurant Burger King din țară. De asemenea, vizitatorii centrului comercial pot descoperi restaurantul cu profil de sushi Mishy Mishy care are conceptul all you can eat. Tot la Mega Mall au fost inaugurate primele magazine Reserved Man, Pupa, Sport Vision, Buzz și Burger King din România. În decembrie 2019 a fost inaugurată cafeneaua-concept Starbucks, amenajată sub formă de insulă.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
