Mega Mall anunță implementarea sistemului de orientare STEP-HEAR, devenind primul centru comercial din capitală ușor accesibil persoanelor nevăzătoare.
Astfel persoanele cu deficiențe de vedere se vor putea deplasa cu ușurință și în siguranță în incinta centrului comercial, beneficiind de asistență de-a lungul întregii vizite.
„În jurul Mega Mall s-a creat o comunitate puternică, iar vizitatorii noștri ne trec pragul atât pentru shopping, cât și pentru a-și petrece timpul alături de cei dragi. Ușa Mega Mall este larg deschisă pentru oricine și, cu ajutorul acestei tehnologii, sperăm că persoanele cu deficiențe de vedere se vor simți mai confortabil și se vor putea orienta independent,” au declarat reprezentanții Mega Mall.
Cum funcționează STEP-HEAR?
Tehnologia STEP-HEAR funcționează pe baza unui sistem de senzori și a unor sisteme de alertă care au rolul de a ajuta persoanele cu deficiențe de vedere, dar și care folosesc fotolii rulante, să găsească drumul cel mai sigur în spațiile publice. Beneficiarii trebuie să își instaleze pe telefon aplicația STEP-HEAR, disponibilă gratuit pentru dispozitivele iOS și Android.
De îndată ce telefonul mobil detectează senzorii din proximitate, dispozitivul vibrează. Apoi, utilizatorul trebuie să atingă ecranul telefonului și vor fi redate audio, în limba română, toate informațiile necesare pentru deplasare, precum: poziția, descrierea elementelor din jurul lor, distanța pe care o mai au de parcurs până la punctele de interes, direcția spre care trebuie să se îndrepte în funcție de dorințele și nevoile de deplasare.
La 30 septembrie 2019, în România erau înregistrate aproape 95.000 de persoane cu deficiențe de vedere, dintre care 2.757 copii. (sursa: Autoritatea Națională pentru Persoanele cu Dizabilități)
Mega Mall
Mega Mall este unul dintre cele mai moderne centre comerciale din București inaugurat în urma unei investiții de 165 de milioane de euro. Centrul acoperă în total 220.000 metri pătrați si face parte din portofoliul NEPI Rockastle. Mall-ul dispune de un spațiu închiriabil de aproximativ 76.000 de metri pătrați, dispuși pe 5 niveluri, și găzduiește peste 200 de magazine, dar și o parcare cu o capacitate de aproximativ 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș.
Centrul comercial propune un mix complet de branduri de renume național și internațional pentru toate nevoile și interesele, precum și diverse opțiuni de relaxare și petrecere a timpului liber: un food court de 10.000 mp cu o varietate restaurante, fast food-uri și cafenele pentru toate gusturile, o sală de fitness WorldClass, de 2.500 de metri pătrați, dotată cu o piscină semi-olimpică, un cinematograf Cinema City cu 14 săli ultra moderne și tehnologia 4Dx, un concept modern de spații de distracții, operat de Trickshot Mega Mall, sala de jocuri deschisa non-stop, dar și un loc de joacă, adus de Gymboland, pentru copiii de toate vârstele.
Alte branduri în Mega Mall
Aici sunt prezente unele dintre cele mai mari reprezentante ale magazinelor de fashion, încălţăminte, îngrijire şi accesorii din țară, printre care H&M, Zara, Koton, Mango, Peek & Cloppenburg, Guess, POEMA, DIKA, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Notino, Sephora, Mayoral, Stradivarius, Orsay, adidas, Nike, Lee Cooper, Douglas, Nala, Secom, NEXT, Tommy Jeans, Musette, Monarch, Hervis, Stefanel, ECCO, Intersport, MAC, Benvenuti sau Aldo. În luna decembrie 2019 la Mega Mall a fost inaugurat primul magazin BlackStar Wear din România, fondat de artistul hip hop Timati din Rusia.
Ofertei de food court li s-au adăugat in 2017 Taco Bell, McDonalds și Trickshot Mega Mall, care include și o zonă de petrecere a timpului liber, cu billiard și bowling. Din 2018, oferta gastronomică a fost îmbogățită de restaurantul .calif, iar în 2019 a fost inaugurat primul restaurant Burger King din țară. De asemenea, vizitatorii centrului comercial pot descoperi restaurantul cu profil de sushi Mishy Mishy care are conceptul all you can eat. Tot la Mega Mall au fost inaugurate primele magazine Reserved Man, Pupa, Sport Vision, Buzz si Burger King din România. În decembrie 2019 a fost inaugurată cafeneaua-concept Starbucks, amenajată sub formă de insulă.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
