METRO Cash & Carry România extinde capacitatea centrului logistic din Ștefăneștii de Jos cu 10.000 de mp

METRO Cash & Carry România anunță extinderea capacității centrului logistic One Roof, din Ștefăneștii de Jos, cu încă 10.000 mp. Extensia One Roof vizează consolidarea capacității depozitului cu temperatură ambientală și va fi asigurată tot de dezvoltatorul WDP, cu termen de livrare în toamna acestui an.

metro

Decizia retailer-ului de a mări capacitatea platformei din Ștefăneștii de Jos – cel mai mare centru logistic  METRO Cash & Carry din țară, cu o suprafață de peste 65.000 mp după extindere, care înglobează toate operațiunile de depozitare și distribuție – are ca obiectiv atât integrarea în platformă a furnizorilor din zona de direct store delivery (DSD), cât și asigurarea unei capacități logistice optime pentru a face față volumelor de marfă în creștere.

One Roof este cel mai ambițios proiect dezvoltat de METRO Cash & Carry în ultimii ani, un exemplu de muncă în echipă, inovație și sinergii, care ne-a permis o consolidare optimă a activităților logistice. Faptul că mai facem un pas în dezvoltarea platformei, în ciuda întregului context din ultimul an, care nu a fost ușor pentru nimeni, este un semnal în plus că mergem în direcția potrivită și rămânem la fel de dedicați misiunii noastre de a ne sprijini clienții și a contribui concret la succesul afacerilor lor”, declară Adrian Ariciu, CEO METRO Cash & Carry România.

Direcția strategică One Roof

În același timp, extensia este în linie cu direcția strategică One Roof, de a îngloba pe o singură platformă toate operațiunile retailer-ului, cu opțiunea de extindere în funcție de evoluția business-ului, a volumelor și a nevoilor clienților METRO Cash & Carry România. Mai mult, este varianta cea mai echilibrată din perspectiva eficienței costurilor și a flexibilității contractuale.

Aceasta este cea mai bună variantă cu care reușim să eficientizăm la maxim capacitatea logistică pusă la dispoziția clienților noștri pe termen mediu și lung. Deja, anterior deciziei extinderii și alocării celor 10.000 de metri pătrați depozitului ambiental, vârfurile de vânzări ne depășeau estimările de creștere, deși am luat toate măsurile de eficientizare a spațiului gestionat, inclusiv suplimentarea la maximum a paleților”, adaugă Adrian Ariciu.

Proiectul, aprobat de board-ul METRO Cash & Carry la finalul anului trecut, urmează să fie predat în toamna lui 2021, în baza unui contract de închiriere încheiat pe 10 ani, cu posibilitate de extindere pe alți 10 ani.

METRO Cash & Carry

METRO este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate. De asemenea, METRO susține competitivitatea antreprenorilor și a afacerilor independente prin soluţii digitale şi contribuie astfel la diversitatea culturală în sectorul comerţului cu amănuntul şi al industriei ospitalitatii. Sustenabilitatea este un pilon esenţial al activităţii METRO, compania fiind lider la nivel european la capitolul sustenabilitate, conform Indicelui Sustenabilităţii Dow Jones. Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume. În exerciţiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27.1 miliarde EUR.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *