Peste 150 de participanți la Conferința Anuală a Furnizorilor, organizată online de METRO Cash & Carry România

METRO Cash  & Carry România a organizat astăzi, pentru prima dată în mediul virtual, Conferința Anuală a Furnizorilor, care a reunit peste 150 de furnizori-parteneri.

metro cash & carry

În cadrul conferinței au fost abordate subiecte legate de planurile strategice de dezvoltare ale METRO Cash & Carry România și obiectivele pentru anul acesta, de la extinderea portofoliului de produse, accelerarea procesului de transformare digitală, la extinderea francizei LaDoiPași. Totodată, conferința a reprezentat o oportunitate de identificare a unor soluții viabile, adaptate dinamicii pieței și nevoilor actuale, în sprijinul revanzătorilor și jucătorilor din HoReCa.

METRO Cash & Carry România vizează extinderea portofoliului de produse locale cu 15% în 2021

METRO Cash & Carry România vizează extinderea portofoliului de produse locale cu 15% în 2021, în contextul creșterii accentuate a apetitului consumatorilor pentru pentru „made in Romania“. Mai mult, anul acesta, retailer-ul are ca obiectiv creșterea sortimentație de produse incluse în programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, de la 8000 la 10.000.

,,Punem astăzi bazele unui viitor comun, alături de furnizorii și partenerii noștri, pentru ca împreună să stabilim noi direcții de dezvoltare, într-un mod cât mai transparent și având în centru activităților noastre comune clientul profesionist. Și cred că cel mai important, astfel de întâlniri creează contextul potrivit pentru schimburi de idei, pentru inovație, pentru a găsi cele mai bune alternative care să susțină, în noul normal, business-urile independente”, a declarat Irinel Popescu, Director Retail, METRO Cash & Carry România.

Printre keynote speakers la eveniment s-au aflat membrii ai echipei de top management a METRO Cash & Carry România – Irinel Popescu (Retail Director), Matthias Dutschmann (Offer Management Director), Paul Deaconu (HoReCa Sales Manager), Mirela Banică (Head of Retail Category Manager), Maria Mândrilă (Head of Strategic projects), Oana Detfta (Head of Commercial Planning and Performance Management).

Programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”

Programul ,,Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată” a fost lansat de către METRO Cash & Carry România în 2016. Programul oferă multiple beneficii clienților, optimizate cu recurență, de la varietatea sortimentației, stabilitatea prețurilor, până la profitabilitea generată de achizițiile la prețuri bune.

METRO Cash & Carry

METRO este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate. Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume. În exerciţiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27.1 miliarde EUR.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *