METRO Cash & Carry România lansează campania ARO, dedicată clienților revânzători

METRO Cash & Carry România lansează, prin intermediul gamei de produse marcă proprie ARO, campania ARO, dedicată clienților revânzători.

Campania a fost construită pentru a readuce în atenția consumatorilor marca proprie METRO – ARO, prima marcă a unui comerciant modern, care a ajuns în casele românilor și una dintre cele mai cunoscute mărci proprii METRO de pe piața din România.

METRO Cash & Carry România

Principalul diferențiator al mărcii este paleta variată de articole (peste 1.000 de articole) din diferite categorii, atât alimentare, cât și non-alimentare, care se adresează clienților revânzători și răspund tuturor nevoilor de bază dintr-o gospodărie.

Consumatorii mărcii ARO sunt consumatorii pragmatici care își aleg produsele în funcție de raportul optim între calitate și preț.

Propunerea strategică a avut la bază un insight potrivit căruia majoritatea oamenilor tind să aleagă, în general, produsele în funcție de cel mai bun raport calitate – preț, păstrând prețul ca principal criteriu. Categoria ieftin și bun reprezintă o adevărată provocare din punctul de vedere al comunicării, pentru că cele două cuvinte sunt antonime în mintea consumatorului.

Cu toate acestea, ARO și-a propus să deservească nevoile de bază dintr-o casă, oferind consumatorilor cele mai bune rezultate pentru produsele sale din categoria prim preț. Astfel, abordarea strategică subliniază faptul că încrederea în calitatea produselor ARO nu se construiește în funcție de preț, ci în funcție de cât de bine își îndeplinesc rolul.

ARO. De bază prin casă

Mesajul umbrela al campaniei „ARO. De bază prin casă”, se referă tocmai la ocaziile de consum uzuale, unde functionalitatea și simplitatea produsului primează.

Mesajul se regăsește în executii TV de 30s și 20s care aduc în scenă 4 produse vedetă: găleata, tableta de ciocolată, făina și ouăle. Ele sunt prezentate într-o manieră (auto)ironică și cu o sinceritate dusă la extrem, prin intermediul calităților lor senzațional de…banale.  De exemplu: găleata ARO este senzațională pentru că ține apa în ea; oul ARO este senzațional pentru că fiebe dacă este pus în apă fiartă; făina ARO este senzațională pentru că se lipește de pește sau tableta de ciocolată ARO care este senzațională pentru că potolește pofta de dulce etc.

“Suntem încântați să comunicăm noua campanie pe care am pregătit-o pentru produsele ARO. Am ales o abordare neobișnuită și amuzantă care să dărâme mitul conform căruia produsele simple, de bază, sunt plictisitoare și dificil de comunicat într-o manieră creativă.

Așa că am construit un concept care să arate cât de senzațional de simple sunt și cât de bine își îndeplinesc rolul. Mesajul final al spoturilor <<La cât de puțin costă, își fac treaba senzațional>> reflecta exact principalele atribute ale produselor ARO, dar și raportul optim care stă la baza calității garantate ARO”, a declarat Marina Zara, Head of Marketing METRO.

Campania, care a fost realizată în parteneriat cu agenția Geometry România, atinge atât canalele de media tradiționale, prin executii TV (difuzate pe stațiile cu audiență largă, națională), radio (difuzate național), cat si mediul digital, pe toate canalele proprii METRO.

METRO Cash & Carry România

METRO Cash & Carry România este parte a grupului METRO AG și a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,829 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » METRO Cash & Carry România lansează campania ARO, dedicată clienților revânzători

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: