Metro Cash & Carry Romania lansează o nouă campanie de promovare

METRO Cash & Carry România lansează campania dezvoltată pentru promovarea programului „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, un program diferențiator lansat în urmă cu 2 ani.

MetroCampania de anul acesta propune o abordare mai prietenoasă, susținută de șarmul lui Pavel. Aceasta debutează cu un spot tv de 30’’ în care Pavel descoperă, în timp ce se află la cumpărături, beneficiile programului „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”. Atitudinea sa pozitivă și notele proprii de umor își pun amprenta asupra întregii interacțiuni.

„Am apelat la șarmul și umorul lui Pavel Bartoș pentru că ne-am dorit să explicăm pe înțelesul tuturor beneficiile programului <<Cumperi mai mult plătești mai puțin pe bucată>>, pe care l-am lansat acum doi ani din dorința de a ajuta afacerile independente să aibă succes. Astfel, arătăm, încă o dată, că METRO România înțelege nevoile și dorințele clienților săi și le recompensează eforturile și implicarea.”, afirmă Marina Zara, Head of Marketing METRO Cash & Carry România.

Pentru următorii doi ani, Pavel Bartoș va promova alături de METRO România programul “Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”. Pe lângă componenta TV, programul va beneficia de un mix media format din: OOH, digital, PR, instore.

METRO Cash & Carry România

METRO Cash & Carry România este parte a grupului METRO AG și a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *