METRO Cash & Carry România: „Ne așteptăm ca 2020 să aducă schimbări pe piața de wholesale în termeni de digitalizare in-store, dar și extiderea jucătorilor în e-commerce”

În 2019, rețeaua de magazine în franciză LaDoiPași, aparținând retailerului METRO Cash & Carry România, a atins pragul de 1.000 de magazine în România. Tot în 2019, retailerul a definitivat platforma logistică OneRoof, cea mai mare investiție METRO în România și continuat investițiile în cursuri de pregătire profesională pentru angajații clienților METRO, mai ales din zona de HoReCa. De asemenea, în 2019, METRO s-a alăturat mai multor inițiative responsabile în zona de sustenabilitate. Despre acestea dar și despre planurile METRO pentru 2020, în interviul realizat de retail-FMCG.ro cu Roland Ruffing, Director General METRO Cash & Carry România.

Care au fost cele mai importante proiecte finalizate în 2019?

Rețeaua de francize LaDoiPasi

METROUnul dintre proiectele de anvergură cu care ne mândrim cel mai mult este programul francizei LaDoiPași, prin care susținem mici antreprenori din zone rurale și urban mic. În 2019, franciza s-a extins și a depășit numărul impresionant de peste 1.000 de magazine.

Prin afilierea la franciza LaDoiPași…

Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *