METRO Cash & Carry România a revenit pe plus în vânzări

Metro Group a înregistrat o creștere a vânzărilor cu +0,4%, la 58,4 miliarde de euro, în anul financiar 2015/2016. METRO Cash & Carry România revine pe plus în vânzări, cu o creştere de cca 2%.

METRO 1Potrivit cifrelor preliminare, METRO GROUP a înregistrat în anul financiar 2015/16 (1 octombrie 2015 – 30 septembrie 2016), o creștere a vânzărilor cu +0,4%, depăşind previziunile la capitolul vânzări pentru acest exercițiu financiar.

Astfel, compania a raportat vânzări de 58,4 miliarde de euro, iar profitul operaţional a crescut cu 3,2%, la 1,56 miliarde de euro.

METRO GROUP este una dintre cele mai mari și cele mai importante companii de retail la nivel internațional și operează peste 2.000 de magazine, în 29 de țări și are peste 220.000 de angajați. Performanța companiei se bazează pe puterea brandurilor sale de vânzări, care operează independent în segmentele lor de piață: METRO / MAKRO Cash & Carry – liderul internațional în comerțul cu ridicata, Media Markt si Saturn – lider pe piața europeană în consum electronice de vânzare în comerțul cu amănuntul (retail) și hipermarketurile Real.

METRO Cash & Carry România a avut o cifră de afaceri în anul financiar FY 2015/ 2016 (1 octombrie 2015 – 30 septembrie 2016) de 904 Milioane de Euro, în creştere cu cca 2% faţă de anul financiar precedent când a înregistrat o cifră de afaceri de 887 milioane de euro.

Parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional, compania METRO Cash & Carry România fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti, iar în acest moment retailerul operează 30 de unităti: 25 de magazine METRO Cash & Carry şi 5 magazine METRO Punct.

Distribuţia naţională a magazinelor este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,835 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » METRO Cash & Carry România a revenit pe plus în vânzări
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. Daca vanzarile sunt de 58 miliarde euro, cum poate fi cifra de afaceri doar 904 milioane euro ? (cifra de afaceri trebuie sa cuprinda totalul operatiunilor facturate in perioada respectiva).
    58 miliarde EUR reprezinta o suma mai mare decat PIB-ul Bulgariei sau Panama

    Răspunde
    • 58,4 miliarde reprezinta vanzarile grupului METRO, in toata lumea, iar 904 milioana reprezinta vanzarile METRO Romania, parte din Metro Group. 58,4 miliarde este o cifra corecta.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: