METRO deschide al doilea centru de vaccinare de tip drive through în parcarea METRO Berceni, după cel deschis în parcarea METRO Militari

Primul centru de vaccinare drive-through anti-covid-19 din Sectorul 4 al municipiului București se deschide miercuri la prânz, în parcarea METRO Berceni din Bulevardul Metalurgiei, nr. 130A. Centrul va fi deschis de la 8 a.m. la 8 p.m. șapte zile pe săptămână și oamenii nu vor trebui să iasă din mașina pentru a primi doza de vaccin. Incluzând timpii de așteptare, procesul ar trebui să dureze sub 30 de minute. Vaccinul administrat este Pfizer-BioNTech și este gratuit pentru oricine dorește să se vaccineze.

metro

Centrul este deschis în colaborare cu Primăria Sectorului 4

Centrul este deschis în colaborare cu Primaria Sectorului 4, iar toţi cei care doresc să se vaccineze o pot face începând de miercuri, de la ora 14:00. În afara celor care folosesc maşina, la centru pot veni şi cei care se deplasează pe role, trotinetă, bicicletă, motocicletă etc. sau chiar pe jos, fără nici o programare.

„Ne dorim cu toții să contribuim la facilitarea procesului de accelerare a vaccinării, de aceea am fost deschiși la apelul autorităților, din grijă pentru sănătatea românilor. METRO Cash & Carry a fost de la bun începutul acestei pandemii un facilitator și promotor al siguranței angajaților, clienților și famillilor acestora și ne bucură faptul că putem ajuta la acest efort comun de reîntoarcere la normal”,  a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO Cash & Carry România.

Pentru siguranța clienților și a angajaților săi, METRO Cash & Carry efectuează controale zilnice ale sănătății personalului, a respectarii mormelor de igiena si siguranta sporite, cu respectarea stricta a tuturor normelor in vigoare. De altfel, METRO este locație certificata Dekra, o certificare ce atestă respectarea celor mai stricte  standarde sănătate și siguranță.

METRO Cash & Carry

METRO este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate. De asemenea, METRO susține competitivitatea antreprenorilor și a afacerilor independente prin soluţii digitale şi contribuie astfel la diversitatea culturală în sectorul comerţului cu amănuntul şi al industriei ospitalitatii. Sustenabilitatea este un pilon esenţial al activităţii METRO, compania fiind lider la nivel european la capitolul sustenabilitate, conform Indicelui Sustenabilităţii Dow Jones. Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume. În exerciţiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27.1 miliarde EUR.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *