Expo_Shop

Metro a înregistrat o uşoară creștere a vânzărilor nete în primul trimestrul al anului financiar 2017/2018

Metro AG a înregistrat o uşoară creștere a vânzărilor nete în primul trimestrul al anului financiar 2017/2018 față de aceeași perioadă a anului trecut, conform unor date preliminare.

MetroAm avut un trimestru solid cu acest Crăciun într-o piață competitivă. Vânzările grupului sunt în concordanță cu previziunile noastre pentru  întregul an financiar.”, a declarat Olaf Koch, Director de Management al Metro AG.

Astfel, vânzările au crescut cu 0,2% contrar efectelor negative ale schimbului valutar și o creștere de 1,5% în valuta locală.

Anul trecut, segmentul „Altele” includea vânzarea magazinelor Real din România (ultimele 4 magazine). În ianuarie 2017, METRO GROUP a vândut și ultimele părţi sociale deținute în cadrul Real Hyper Magazine SRL, companie care opera 4 magazine în România, companiei Terazone Enterprises Limited.

Metro Cash & Carry

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2015/2016, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Compania operează peste 750 de magazine de tip cash & carry și este reprezentată în 25 ţări. În anul financiar 2015/16 compania a înregistrat vânzări de aprox. 30 miliarde €.

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Metro a înregistrat o uşoară creștere a vânzărilor nete în primul trimestrul al anului financiar 2017/2018
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: