Herbamare

METRO AG schimbă numele departamentului IT în METRO-NOM și face un update important

Grupul german METRO AG a anunțat schimbarea numelui departamentului IT în METRO-NOM, începând cu data de 1 mai 2018, odată cu un update important adus acestui departament, ce va fi responsabil cu implementarea procesului de transformare digitală a retailerului METRO. O nouă companie a fost creată – METRO-nom GmbH.

METRO-NOMAvând în vedere noul nume, departamentul IT al METRO AG și-a anunțat pretenția sa de a fi perceput ca un lider cu experiență în domeniul tehnologiei. Odată cu prezentarea noii companii METRO-NOM, compania germană a dezvăluit că METRO-NOM este inițiatorul campaniei de teasing #TakeTheExit, care a stârnit curiozitatea încă din 19 martie 2018.

Introducerea METRO-NOM ca fiind o nouă entitate în cadrul companiei reprezintă un pas esențial pentru noi de a arăta cum funcționează departamentul de IT: într-un mod neconvențional și plin de umor. Noi implementăm transformarea digitală prin dezvoltarea de soluții IT pentru 25 de țări în care Metro Cash&Carry este prezent și prin realizarea de proiecte tehnologice internaționale.”, a declarat Timo Salzsieder, Chief Information Officer METRO AG și Managing Director METRO-nom GmbH.

Salzsieder a fost la conducerea departamentului ce furnizează soluțiile digitale pentru vânzările multichannel, e-commerce și nevoile IT globale ale magazinelor METRO Cash & Carry, încă din martie 2017.

METRO-NOM

Compania METRO-NOM caută experți IT printr-o campanie de recrutare în Berlin. Prin repoziționarea departamentului IT, retailerul subliniază pretenția sa de a fi unul dintre cei mai importanți jucători în zona de tehnologie din retailul alimentar internațional. Deschiderea Hubului Dezvoltatorilor de Software și fondarea parteneriatului cu Universitatea CODE din Berlin demonstrează că departamentul IT face deja următorii pași în transformarea digitală.

Metro Cash & Carry

Retailerul este liderul comerţului tip cash & carry la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, retailerul a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €.

Retailerul s-a lansat oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,815 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » METRO AG schimbă numele departamentului IT în METRO-NOM și face un update important

Spune-ți părerea

  1. Am mai văzut asta la un geembehaș. Nu merge foarte bine. Sunt alte interese la mijloc.

    Lider în tehnologie? Sunt varză băieții, de vreo 2 săptămâni site-ul metro shop e căzut, ca urmare al unui update.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: