METRO Group vrea să se împartă în două companii independente

METRO Group a anunţat azi, 30 martie 2016, o nouă organizare, în două mari companii independente: Wholesale & Food Specialist Group, şi Consumer Electronics products and services Group, pentru a creşte valoarea companiei, organizare ce se va implementa la mijlocul anului viitor.

METRO GroupConsiliul de Conducere al METRO Group se pregăteşte să creeze două companii independente, pe cele două sectoare de activitate – Food & Electronics – cu scopul de a avea mai multă libertate de acţiune, control şi flexibilitate. Wholesale & Food Specialist Group va cuprinde brandurile de retail cash & carry METRO şi MAKRO şi divizia de hypermarket Real, iar Consumer Electronics products and services Group va cuprinde divizia de produse electronice de larg consum Media-Saturn.

Cele două companii vor fi listate separat la bursă, cu profil, Management şi Consiliu de Conducere individuale. Noua organizare va creşte focusul clienţilor, va accelera creşterea business-ul, va simplifica structura organizaţională şi va îmbunătăţi excelenţa operaţională. De asemenea, ambele entităţi vor putea să realizeze individual achiziţii şi parteneriate strategice conform propriilor strategii de expansiune.

Cele două noi companii vor fi conduse astfel: Wholesale and Food Specialist de către Olaf Koch, în acest moment CEO al  METRO Group, în timp ce Consumer Electronics Group va fi condus de Pieter Haas, în acest moment membru al Consiliului de Conducere METRO Group şi CEO al Media-Saturn.

Se apropie Campionatul European de Fotbal – Televizoare peste aşteptări

O decizie finală cu privire la divizare nu a fost luată încă deoarece urmează o perioadă de consultare şi evaluare. În cazul în care evaluările vor fi pozitive, iar acţionarii vor vota în favoarea divizării, implementarea acestui proces ar putea fi realizată începând cu 2017.

MEtro Group este una dintre cele mai mari şi mai extinse companii de retail din lume cu 2.000 de magazine în 29 de ţări şi peste 220.000 de angajaţi. Divizia Metro Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » METRO Group vrea să se împartă în două companii independente
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] METRO Group vrea să se împartă în două companii independente […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: